تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
گزارش زنده از فوتبال اروپا؛

«وار»نسیا ۴ - رئال مادرید ۱

در هفته هشتم لیگ برتر انگلستان دو تیم نامدار لیورپول و منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی ۱-۱ به اتمام رسید. تاتنهام با گل دقایق پایانی هری کین به سه امتیاز حساس بیرون از خانه دست یافت و لسترسیتی هم با برد برابر ولورهمپتون به صدرجدول رسید.

کد خبر: ۷۵۲۲۱
۲۳:۲۹ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹
تساوی کم هیجان لیورپول و منچسترسیتی و یوونتوس و اینتر
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: هفته هشتم لیگ برتر انگلستان با چند رویارویی جذاب برگزار شد که گزارش آن را در ادامه می خوانید.

تاتنهام در مسیر کسب قهرمانی
تاتنهام که از فصل گذشته هدایتش را به عهده آقای خاص یعنی ژوزه مورینیو سپرده، در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته و با متوقف شدن رقبا، سعی در کسب اولین جام لیگ برتر انگلستان را دارد. تاتنهام ظهر امروز در ورزشگاه وست برومویچ میهمان این تیم بود و تا دقایق پایانی هم در آستانه توقف و کسب یک امتیاز بود اما در نهایت هری کین کاپیتان و مهاجم گلزن خود موفق شد گل برتری را به ثمر برساند و با این برد راهی صدر جدول شود. تاتنهام با این برد 17 امتیازی و به رتبه دوم رسید.
 
تساوی کم هیجان لیورپول و منچسترسیتی و یوونتوس و اینتر

لستر به دنبال تکرار خلق شگفتی رانیری با راجرز
لسترسیتی بعد از قهرمانی تاریخی با کلودیو رانیری در سال 2015 حالا این بار با برندن راجرز به دنبال خلق شگفتی مجدد است. روباه‌ها امروز در خانه میزبان گرگ‌ها یعنی ولورهمپتون بودند و در نهایت موفق شدند با گلزنی جیمی واردی ستاره کهنه کار و مهاجم چارچوب شناس خود از روی نقطه پنالتی به گل برتریبرسند. در ادامه جیمی یک بار دیگر صاحب پنالتی شد اما بد شانس بود و پاتریشیو پنالتی او را سیو کرد. این دیدار در نهایت با تک گل واردی به نفع لستر به پایان رسید و شاگردان راجرز با این برد به صدرجدول راه یافتند.
 
تساوی کم هیجان لیورپول و منچسترسیتی و یوونتوس و اینتر

تساوی بی روح در آسمان بارانی منچستر
مهم‌ترین دیدار هفته میان لیورپول و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد انجام شد. این دو تیم که از سه سال گذشته رقابت سختی با هم داشته اند در این دیدار نشانی از دیدارهای فصل گذشته نداشتند. لیورپول ابتدا موفق شد روی ضربه پنالتی محمد صلاح به گل اول این دیدار برسد. سیتی‌زن ها که نمی‌خواستند در این دیدار به رقیب مستقیم خود ببازند رو به بازی همیشگی و حملات پی در پی آوردند و در نهایت موفق شدند روی پاس دی بروینه با حرکت گابریل ژسوس به گل مساوی دست پیدا کنند. در ادامه شاگردان گواردیولا روی پاس دی بروین که به دست گومز برخورد کرد صاحب پنالتی شدند اما دی بروینه فرصت پیش افتادن تیمش مقابل لیورپول را از دست داد و ضربه برخلاف جهت دروازه‌بان را به بیرون زد تا کلوپ و تیمش نفس به راحتی بکشند. در نیمه دوم اما اوضاع کاملا فرق کرد و هر دو تیم در هوای بارانی شهر منچستر رو به بازی هوایی آوردند اما کیفیت بازی به شدت افت کرد و در نهایت این بازی در نیمه دوم به تساوی 1-1 رسید تا لیورپول با این یک امتیاز به عدد 17 برسد و در رتبه سوم جای بگیرد و سیتی هم با این تساوی 12 امتیازی شده و در رده 12 قرار بگیرد.
 
تساوی کم هیجان لیورپول و منچسترسیتی و یوونتوس و اینتر

اینتر و یوونتوس و طلسم تساوی
در هفته هفتم سری آ ایتالیا ظهر امروز لاتزیو و یوونتوس در المپیک رم به دیدار هم رفتند. یوونتوس تحت هدایت پیرلو که شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد، در این دیدار هم که سه امتیاز حساس آن احتیاج داشت در نهایت به تساوی رسید. یووه ابتدا توسط رونالدو به گل رسید اما رونالدو با مصدومیت بیرون رفت تا یووه از نظر گلزنی به مشکل بخورد. لاتزیو اما پا پس نکشید و در آخرین دقیقه بازی فیلیپه کاسیدو موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا هر دو تیم به یک امتیاز راضی باشند.
 
تساوی کم هیجان لیورپول و منچسترسیتی و یوونتوس و اینتر

در دیگر دیدار حساس این هفته هم اینتر به دیدار آتالانتا رفت و این دیدار هم به تساوی 1-1 رسید. اینتر آنتونیو کونته که بعد از مصدومیت لوکاکو هنوز با بحران تمام کنندگی مواجه است، به دیدار آتالانتا رفت اما موفق نشد این دیدار را با برد تمام کند. اینتر در نیمه دوم ابتدا توسط لائوتارو مارتینز به گل رسید اما میرانچوک مهاجم آتالانتا گل تساوی شاگردان گاسپرینی را به ثمر رساند تا این بازی هم با تساوی به اتمام برسد.
 

رئال در خانه خفاش‌ها 4 تایی شد

در هفته نهم لالیگا رئال مادرید که می‌توانست با برد در این دیدار بار دیگر به صدر جدول راه پیدا کند در این بازی مقابل والنسیا زمین گیر شدند و با اشتباهات مهلک و بچه‌گانه مدافعان این تیم با 4 گل به زانو در آمد. ابتدا رئال مادرید توسط کریم بنزما به گل رسید و توانست تا حدودی بازی را کنترل کند اما از این جا کابوس خط دفاعی مادرید و زیدان آغاز شد و رئال هیچ حرفی برای گفتن نداشت. ابتدا والنسیا روی اشتباه مرگبار لوکاس واسکز هند پنالتی مرتکب شد و سولر گل اول والنسیا را به ثمر رساند. در ادامه رئال مادرید روی ضربه سر وحشتناک و رو به عقب واران تبدیل به گل خودی شد و با بازبینی داوری ویدیویی گل تایید شد و والنسیا پیش از پایان نیمه دوم به رختکن رفت.

خفاش‌ها با درخشش مدافعان رئال زیدان را با ۴ گل تحقیر کردند

در نیمه دوم رئال رو به حمله آورد تا بتواند به سرعت نتیجه را برگرداند اما حملات رئال بیهوده و بی ثمر بود. والنسیا روی یک ضد حمله وارد محوطه جریمه رئال مادرید شدند و در یک حمله مهاجم والنسیا روی تکل ناشیانه مارسلو در محوطه جریمه برای بار دوم صاحب پنالتی شد و بار دیگر سولر از روی نقطه پنالتی گل دوم والنسیا را به ثمر رساند. رئال که چیزی برای از دست دادن نداشت بار دیگر حملاتی را به روی دروازه رئال ایجاد کردند اما نا موفق بودند. خفاش‌ها که روی ضد حملات به شدت خطرناک نشان می‌دادند بار دیگر وارد محوط جریمه شدند که راموس وقتی توان دفاع کردن مقابل مهاجم سیه چرده والنسیا را نداشت با استفاده از دست دفاع کرد و بار دیگر والدانو با بازبینی ویدیوی صحنه پنالتی سوم را هم برای خفاش ها گرفت و باردیگر سولر از روی نقطه پنالتی موفق شد هتریک کند و والنسیا را به گل چهارم برساند. در ادامه رئال هرچه حمله و تغییرات ایجاد کرد بی ثمر بود و والنسیا با درخشش مدافعان رئال مادرید توانست 4 بار دروازه حریف را باز کند و سه امتیاز حساس این دیدار را کسب کند.


نتایج دیدارهای امروز

لسترسیتی 1- 0 ولورهمپتون
تاتنهام 1- 0 وست برومویچ
لیورپول 1-1 منچسترسیتی
اینترمیلان 1-1 آتالانتا
لاتزیو 1-1 یوونتوس
والنسیا 4 - 1 رئال مادرید
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی