تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اوله اورتون را برد، مسی درس گلزنی به گریژمان داد

در هفته هشتم لیگ برتر انگلستان، شیاطین سرخ با درخشش برونو فرناندز موفق شدن تافی‌ها را در گودیسون پارک شکست دهند و بارسلونا با افتضاح گریزمان بازیکن فرانسوی خود از خطر نگرفتن امتیاز رهایی بافت.

کد خبر: ۷۵۱۲۳
۲۱:۴۷ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹
اوله اورتون را برد، مسی درس گلزنی به گریژمان یاد داد
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: لیگ‌های برتر فوتبال اروپا با دیدارهایی همراه بود که به نتایج آن نگاهی می‌اندازیم.

انگلستان: اوله اورتون را لوله کرد
در هفته هشتم لیگ برتر انگلستان، در اولین بازی هفته در ورزشگاه گودیسون پارک، منچستر یونایتد میهمان اورتون بود که در نهایت موفق شد با نتیجه ۳-۱ از سد شاگردان کارلو آنچلوتی عبور کند تا اوله حضور خود در نیمکت اولدترافورد را تا اطلاع ثانوی تضمین کند. در این بازی، ابتدا برناردو هافبک مهاجم اورتون در دقیقه 20 آبی‌ها را پیش انداخت اما در ادامه بازیکنان منچستر ابتدا توسط برونو فرناندز گل مساوی را به ثمر رساندند و در ادامه بار دیگر روی ارسال زیبای برونو فرناندز که برای رشفورد ارسال شده بود، بدون دخالت رشفورد مستقیما وارد دروازه جوردن پیکفورد شد و منچستر در نیمه اول با برد به رختکن برود. در نیمه دوم منچستر بازی را اداره کرد و کاری از بازیکنان اورتون ساخته نبود و در نهایت در ضد حمله آخرین دقایق بازی ادینسون کاوانی مهاجم جدید شیاطبن سرخ گل برتری را به ثمر رساند تا کار شاگردان آنچلوتی سخت و سخت‌تر شود. منچستر با این برد 10 امتیازی شد و اورتون هم با این باخت به رده پنجم سقوط کرد تا سومین باخت پشت سر هم خود را تجربه کرده باشد.
 
اوله اورتون را برد، مسی درس گلزنی به گریژمان یاد داد
 
اسپانیا: باز هم مسی
در هفته نهم لالیگا، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رئال بتیس بود. بارسلونا که چهار هفته متوالی را در لالیگا پیروز نشده و تا رتبه 14 پایین آمده بود با دستور تاکتیکی عجیب مرد هلندی، لیونل مسی نابغه فوتبال دنیا را روی نیمکت دید اما این تغییر تاکتیک هیچ کمکی به بارسلونا نکرد. بارسلونا در این بازی هیچ نشانی از بارسلونا سال‌های گذشته نداشت و مهم‌تر از آن آنتوان گریژمان مهاجم بارسلونا در این بازی همانند بازی‌های گذشته علملکرد فاجعه‌باری داشت و 4 موقعیت تک به تک از جمله پنالتی در نیمه اول را خراب کرد اما عثمان دمبله وینگر سیاه پوست بارسلونا با حرکتی زیبا گل اول را به ثمر رساند. در ادامه بتیس موفق شد قبل از سوت پایان گل مساوی را به ثمر برساند.
در نیمه دوم کومان بالاخره سر عقل آمد و مسی را به زمین فرستاد و در همان بدو ورود با حرکتی تاثیرگذار گریژمان را در موقعیت دروازه بدون دروازه‌بان قرار داد تا او بهانه‌ای برای گل نکردن این توپ نداشته باشد و گل دوم را به ثمر رساند در ادامه بارسلونا توسط ضربه دمبله که به دست مدافع بتیس خورد صاحب پنالتی شد و مسی با گل کردن این پنالتی به زیبایی هرچه تمامتر، پنالتی زدن را بههمه بازیکنان و حتی گریژمان آموخت. در ادامه بتیس توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما لیونل مسی در یک حرکت زیبا دومین موقعیت تک به تک خود را به زیبایی هرچه تمامتر وارد دروازه براوو کرد و گل چهار بارسلونا و دوم خودش را زد. در پایان هم بارسلونا که عطش گلزنی بسیار بالایی در نیمه دوم داشت موفق شد روی پاس عرضی رو به جلوی روبرتو توس، پدری هافبک جوان و 17 ساله خود گل پنجم را به ثمر برساند تا بارسلونا با این برد به سومین برد خود در هفتمین بازی خود رسید اما با دو بازی کمتر در رده هشتم قرار گرفت. 
 
اوله اورتون را برد، مسی درس گلزنی به گریژمان یاد داد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی