تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

تابلوی بورس: ریزش ۲۷ هزار واحدی شاخص کل در اولین روز کاری هفته

کد خبر: ۷۵۰۹۸
۱۵:۴۷ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹

تابلوی بورس: ریزش ۲۷ هزار واحدی شاخص کل در اولین روز کاری هفته

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: شاخص کل در اولین روز کاری هفته با ۲۷ هزار و ۷۰۲ واحد رشد به عدد یک میلیون و ۲۶۲ هزار واحد رسید تا نتیجه انتخابات آمریکا و پیروزی احتمالی بایدن هم روند نزولی بازار را تغییر ندهد. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۳ هزار و ۳۱۵ واحد رشد به عدد ۳۷۱ هزار و ۵۶۹ واحد کاهش یافت.


امروز نماد‌های فولاد، فملی، کگل، کچاد، پارس، شتران و وغدیر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتندو نماد‌های خودرو، خساپا، وبصادر، وبملت، سیتا، امین و لپارس از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند. در بازار ریزشی امروز، نماد‌های پارس، فسازان، قنیشا، نوری، کاما، فخوز و شبندر بیشترین کاهش قیمت و نماد‌های کپارس، خرینگ، فاما، رکیش، کساوه، لسرما و قزوین بیشترین افزایش قیمت را پشت سر گذاشتند.


بیشترین عرضه برای فروش به ترتیب عبارت بود از: فولاد، فملی، ثشاهد، وملی، کسعدی، شبندر و نوری. همچنین نماد‌های کدما، لپارس، ثامید، یاقوت، خزر و کسرام با بیشترین تقاضا برای خرید مواجه شدند. بیشترین حجم معامله به نماد‌های خودرو، خساپا، وبصادر، وبملت، خگستر، وپارس و ونوین تعلق داشت. نماد‌های خودرو، دارا یکم، خساپا، وبملت، وبصادر، کیان و کمند نیز بیشترین ارزش معامله را داشتند.


در فرابورس، شاخص کل با ۲۷۳ واحد افت به عدد ۱۵ هزار و ۸۹۱ واحد رسید. نماد‌های مارون، آریا، زاگرس، وسپهر، غصینو، ذوب و دی بیشترین تاثیر بر شاخص کل گذاشتند و بپیوند، گدنا، بگیلان، رافزا، دی، آریا و غگیلا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند. بیشترین حجم معامله در فرابورس به نماد‌های وسپهر، اعتماد، بجهرم، سمگا، بپیوند، دی و بنو مربوط بود. بیشترین ارزش معامله نیز به ترتیب عبارت بود از: اراد ۳۵۴، اراد ۳۱۴، اعتماد، وسپهر، دی، آریا و بنو.


امروز مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران در پیامی تاکید کرد: «به اطلاع می‌رساند، کارگزارانی که سهام عدالت در کد کارگزاری آن‌ها تعریف شده است می‌توانند سفارشات فروش خود را به بالاترین قیمت (قیمت پایانی و یا قیمت آخرین معامله، هرکدام که بالاتر است) از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰ بدون رعایت دستور العمل معاملات بلوک در سامانه معاملات بلوک وارد نمایند. ورود سفارش خرید صرفا توسط اشخاص حقوقی مجاز است.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی