تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

روسای جمهور روسیه پس از پایان دوران ریاست‌جمهوری می‌توانند سناتور مادام‌العمر شوند

یک کمیته مجلس دومای دولتی (مجلس سفلی) پارلمان روسیه با استناد به یک لایحه مربوط به فرآیند تشکیل شورای فدراسیون (مجلس علیای پارلمان) روسیه که از سوی ولادیمیر پوتین مطرح شد، اعلام داشت، رئیس جمهور سه ماه بعد از ترک ریاست جمهوری می تواند نامزد سناتوری برای تمام عمر شود.

کد خبر: ۷۴۷۰۷
۱۱:۲۲ - ۱۱ آبان ۱۳۹۹
روسای جمهور روسیه پس از پایان دوران ریاست‌جمهوری می‌توانند سناتور مادام‌العمر شوند
 
دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری تاس، رئیس جمهور روسیه که دوره‌اش قبل از تصویب لایحه به پایان رسیده است می تواند این در خواست را در عرض سه ماه از زمانی که این قانون اجرایی می شود مطرح کند.

کمیته مذکور در یک بیانیه تصریح کرد: مشخص شده که هر رئیس جمهوری در پایان دوره می‌تواند از لحظه فرستادن درخواست وضعیت سناتوری داشته باشد. این درخواست می‌تواند سه ماه بعد از ترک پست ریاست‌جمهوری مطرح شود.

در این بیانیه آمده است: رئیس جمهوری که دوره اش قبل از تصویب لایحه مربوطه به پایان رسیده می تواند این درخواست را در عرض سه ماه از روزی که قانون اجرایی می شود ثبت کند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی