تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

فوتبال اروپا؛پیروزی غول‌ها از لیورپول تا اتلتیکو مادرید

چلسی با کلین شیت‌های متوالی ادوارد مندی، برنلی را با سه گل شکست داد لیورپول با گل‌های جوتا و صلاح موفق شد از سد وستهام بگذرد اینتر هم از باخت گریخت و به تساوی رضایت داد.

کد خبر: ۷۴۶۷۶
۲۳:۵۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹
چلسی، لیورپول  و دو اتلتیکو بردند اینتر از شکست گریخت
 
بابک مجیدی - دیدارنیوز: هفته هفتم لیگ برتر انگلستان که از ساعاتی پیش با بازی سیتی شروع شده بود، در ادامه چلسی با ادامه روند درخشان ادوارد مندی دروازه‌بان جدید خود، موفق شد با سه گل حکیم زیاش، کورت زوما و تیمو ورنر از سد برنلی در خانه حریف بگذرد. ادوارد مندی دروازه بان چلسی بعد از ۱۶ سال موفق شد به رکورد پیتر چک دروازه بان سابق این تیم برسد و اگر در بازی بعدی هم دروازه خود را بسته نگه دارد از رکورد چک هم عبور خواهد کرد.
 
چلسی، لیورپول  و دو اتلتیکو بردند اینتر از شکست گریخت

در دیگر بازی هم لیورپول در خانه خود، در دیداری دشوار موفق شد با گل‌های جوتا و محمد صلاح عبور کند و با گرفتن این سه امتیاز به صدر جدول بازگردد. قرمز‌ها که در ده دقیقه اول بازی دروازه خود را باز شده دیده بودند، حملات زیادی را روی دروازه حریف لندنی خود ترتیب دادند، اما بار‌ها با واکنش دروازه بان لهستانی وستهام یعنی فابیانسکی رو به رو شدند، اما در نهایت در ۵ دقیقه پایانی نیمه اول محمد صلاح موفق به گرفتن پنالتی شد و خود آن را تبدیل به گل کرد تا قرمز‌ها با تساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم، لیورپول حملات زیادی را دوباره روی دروازه حریف ایجاد کرد. شاگردان کلوپ حتی در دقیقه ۸۱ هم توسط دیگو جوتا روی رییاند فابیانسکی به گل رسید، اما داوران ویدیویی گل را مردود کردند، ولی قرمز‌ها از پا نیفتادند و تعویض طلایی کلوپ جواب داد و روی پاس گل عمقی طلایی شقیری به دیگو جوتا گل دوم به ثمر رساند تا لیورپول در خانه سه امتیاز مهم خانگی را به دست بیاورد و به گرفتن این سه امتیاز ۱۶ امتیازی شده و با یک بازی بیشتر به صدر جدول راه یافت.

ایتالیا: اینتر از شکست گریخت
اینتر تحت هدایت آنتونیو کونته، که روملو لوکاکو را در اختیار نداشت، در ورزشگاه خانگی خود، میزبان پارما بود، اما با یک شگفتی رو به رو شد. پارما توسط ژروینیو دو بار از سد اینتر پیش افتاد، اما اینتر برای نباختن رو به حمله آورد ابتدا توسط مارسلو بورزویچ به گل رسید، اما برای رسیدن به گل دوم تا دقیقه ۹۲ صبر کرد و در آخر ایوان پرشیچ در این دقیقه آنتونیو کونته را از شکست نجات داد تا در نهایت به یک امتیاز بازی رضایت دهد.
 
چلسی، لیورپول  و دو اتلتیکو بردند اینتر از شکست گریخت

اسپانیا: اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو پیروز شدند
در لالیگا اسپانیا، در ورزشگاه سن مامس ورزشگاه خانگی بیلبائو، اتلیتک تیم ایالت باسک اسپانیا میهمان سویا بود. سویا که هدایت آن بر عهده خولین لوپتکی است، توسط یوسف النصیری در دقیقه ۹ مسابقه از سد میزبان خود پیش افتاد و نیمه اول را با برد به رختکن رفت. در ادامه بیلبائو برای فرار از شکست در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه دوم فشار زیادی بر روی دروازه سویا ایجاد کرد، و در نهایت ایکر مونیاین و اویحان سانچت برای بیلبائو در دقایق ۷۶ و ۸۶  به گل رسیدند و سه امتیاز حساس خانگی را به دست آوردند.
 
چلسی، لیورپول  و دو اتلتیکو بردند اینتر از شکست گریخت

اتلتیکو مادرید هم تحت هدایت دیگو سیمئونه آرژانتینی خود، در دیداری راحت، در خانه اوساسونا موفق شد با سه گل از سد حریفش بگذرد و سه امتیاز بیرون از خانه مهم این دیدار را به دست بیاورد. اتلتیکو مادرید که لوئیز سوارز را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، توسط ژائو فلیکس ابتدا دو بار پیش افتاد، ولی آنته بودیمیر توسط اوساسونا گل نخست را به ثمر رساند، اما در نهایت لوکاس توریرا گل سوم شاگردان سیمئونه را به ثمر رساند تا سه امتیاز خانگی را به دست بیاورند.  
 
 
چلسی، لیورپول  و دو اتلتیکو بردند اینتر از شکست گریخت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی