تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اوبرایان خبر داد: مخالفت آمریکا با میانجیگری ترکیه در مناقشه قره‌باغ

مشاور امنیت ملی کاخ سفید، اعلام کرد که آمریکا با میانجیگری ترکیه در مناقشه قره‌باغ مخالف است؛ زیرا واشنگتن بر این باور است که آنکارا نمی‌تواند به عنوان نیروی حافظ صلح عمل کند.

کد خبر: ۷۴۶۶۵
۱۶:۴۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹

اوبرایان خبر داد: مخالفت آمریکا با میانجیگری ترکیه در مناقشه قره‌باغ

 

دیدارنیوز ـ به نقل از بی بی سی، «رابرت اوبراین» مشاور امنیت ملی کاخ سفید، اعلام کرد که آمریکا با میانجیگری ترکیه در مناقشه قره‌باغ مخالف است، زیرا واشنگتن اعتقاد دارد این کشور (ترکیه) نمی‌تواند به عنوان نیروی حافظ صلح عمل کند.

مشاور امنیت ملی آمریکا در ادامه تاکید کرد که بدون سازش از سوی دو کشور ارمنستان و جمهوری آذربایجان، جنگ ادامه خواهد داشت.

مشاور امنیت ملی آمریکا در ادامه بر ضرورت استقرار نیرو‌های حافظ صلح تاکید کرد؛ اما گفت که این نیرو‌ها نباید از اعضای گروه مینسک (روسیه، آمریکا و فرانسه) و کشور‌های همسایه ارمنستان و جمهوری آذربایجان باشند.

به گفته اوبرایان نیرو‌هایی از کشور‌های اسکاندیناوی باید در این عملیات حضور داشته باشند.

دور جدید درگیری‌های میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان در منطقه قره باغ از تاریخ ششم مهر آغاز شده و با وجود آنکه دو طرف تا کنون سه بار با برقراری آتش موافقت کرده‌اند، اما هنوز این امر محقق نشده است.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی