تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

جهانگیری: گزارش هزینه‌کرد یک میلیارد یورو برای کرونا اعلام می‌شود

معاون اول رئیس جمهوری درباره سرنوشت دستور وی به رئیس بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه درباره گزارش هزینه کرد یک میلیارد یورو برای مقابله با کرونا اظهار کرد: گزارش این موضوع می‌آید و نتیجه آن اعلام می‌شود.

کد خبر: ۷۳۹۹۵
۱۴:۵۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در حاشیه جلسه چهارشنبه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره دستور وی به رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص درخواست بسیج دانشجویی مبنی بر اعلام گزارش هزینه کرد یک میلیارد یورو برای مقابله با کرونا، گفت: این گزارش منتشر خواهد شد.
 
 سیزدهم مهرماه سال جاری ۱۵۷ دفتر بسیج دانشجویی در نامه‌ای خطاب به معاون اول ریاست جمهوری خواستار بررسی چگونگی هزینه‌کرد مبلغ یک میلیارد یورویی که به منظور مقابله با کرونا به وزارت بهداشت اختصاص یافته، شدند.
 
در پی این درخواست، بیستم مهرماه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در نامه‌ای، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی را مامور تهیه گزارشی در این باره کرده و از آن‌ها خواسته تا محل هزینه‌کرد یک میلیارد یورو را به اطلاع عموم برساند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی