تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آغاز یوفا چمپیونز لیگ و دوئل‌های تماشایی؛ اوج هیجان در پارک دو پرنس و استارت سردار و طارمی

کد خبر: ۷۳۹۱۱
۱۶:۳۴ - ۲۹ مهر ۱۳۹۹
چمپیونز لیگ سردار و طارمی
 
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: ساعت ۸:۲۵ امشب در ورزشگاه کرستوفسکی شهر زنیت روسیه، تیم کلوب بروژ بلژیک میهمان یاران سردار آزمون خواهد بود  و به نظر می‌آید مهاجم ایرانی زنیت امشب شانس خوبی برای گلزنی هم داشته باشد. این بازی به نوعی افتتاحیه مسابقات محسوب می‌شود در حالی که دو تیم در گروه F قرار دارند و دو تیم دیگر این گروه یعنی دورتموند و لاتزیو نیز ساعت ۱۰:۳۰ در ورزشگاه المپیکو رم به مصاف یکدیگر خواهد رفت تا به نوعی یک فینال زودهنگام را برگزار کرده باشند.

در گروه G نیز امشب دو تیم دینامو کی‌یف و یوونتوس در اکراین به دیدار هم خواهند رفت که این مسابقه نیز ساعت ۸:۲۵ شب به وقت تهران برگزار می‌شود. بازی دیگر این گروه ساعت ۱۰:۳۰ امشب بین فِرِنس‌واروش مجارستان و بارسلونا در نوکمپ خواهد بود. این نخستین بازی این دو تیم در تاریخ فوتبال اروپاست و فرنس‌واروش بعد از موفقیت در دو مسابقه پلی‌آف به رقابت‌های گروهی راه یافته است. در ظاهر این بازی برای بارسا آسان به نظر می‌آید و طبیعتا همه منتظر یک برد خانگی آسان برای این تیم هستند، خصوصا اینکه بارسلونا در ۳۴ بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان باخت نداشته است.

بازی‌های گروه H نیز امشب در دو سوی اروپا برگزار می‌شود. ساعت ۱۰:۳۰ امشب در ردبول آره‌نا در شهر لایپزیگ تیم استامبول باشاک‌شهیر میهمان آر بی لایپزیگ است، اما این بازی قطعا تحت تاثیر دیگر بازی این گروه بین پاری‌سن‌ژرمن و منچستر یونایتد خواهد بود که همزمان در ورزشگاه پارک‌دوپرنس برگزار می‌شود. بازی من‌یونایتد و پی‌اس‌جی از چند روز قبل با حواشی زیادی مورد توجه قرار گرفته و بیشتر اخبار نیز حول و حوش مهاجمان مشهور دو تیم قرار دارد. گفته می‌شود ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای من‌یو که با دلخوری از پاریس بیرون آمد و به منچستر پیوست در بازی امشب حضور ندارد و برای انتقام از تیم قبلی خود باید تا بازی برگشت صبر کند.
 
آغاز یوفا چمپیونز لیگ و دوئل‌های تماشایی؛ اوج هیجان در پارک دو پرنس و استارت سردار و طارمی

تیم پاریسی البته دو مهاجم خود یعنی ایکاردی و مارکو وراتی را همراه ندارد، اما نیمار قرار است در خط حمله بازی کند. در یونایتد هم مارکوس رشفورد به عنوان سرحال‌ترین فوروارد شیاطین سرخ حسابی مدافعان تیم توخل را ترسانده. البته مگوایر مدافع یونایتد نیز امشب غایب است.

بازی‌های گروه E هم یک ابرمسابقه جذاب دارد. دو تیم رِن و کراسنودار در ورزشگاه دِلورینت به دیدار هم می‌روند، اما همزمان در ساعت ۱۰:۳۰ شب در استمفورد بریج، بازی چلسی و سِویا می‌تواند هیجان خالص را به طرفداران فوتبال هدیه کند. این نخستین بازی دو تیم در رقابت‌های اروپایی است و برخورد دو مربی جوان یعنی فرانکی لمپارد و لوپتگی قطعا تماشایی خواهد بود.

فردا شب نیز بازی‌های جذاب دیگری در گروه‌های A تا D برگزار خواهد شد که درباره آن نیز خواهیم نوشت. فردا شب هواداران فوتبال ایران منتظر حضور مهدی طارمی در برابر من‌سیتی خواهد بود، خبری که دل همه را خواهد لرزاند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی