تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اجرای ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالاهای ممنوعه در سراسر کشور خبر داد.

کد خبر: ۷۳۱۴۴
۱۱:۴۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالاهای ممنوعه در سال ۱۳۹۹، به عنوان یکی از راهبردهای عملیاتی برای تشدید پیشگیری، مقابله و مبارزه بـا پدیده شوم قاچاق کالا به مدت ۷۲ ساعت، با استفاده از همه امکانات و ظرفیت رده های انتظامی استان ها، در سراسر کشور اجرا شد.
 
وی افزود: در اجرای طرح مذکور، تعداد ۲ میلیون و ۲۳ هزار و ۷۴۷ عدد انواع اقلام ممنوعه، ۴۳۵ هزار و ۲۸۸ لیتر فرآورده های نفتی، ۱۸ هزار و ۶۵۶ دستگاه لوازم خانگی، ۲۲۴ هزار و ۱۵۸ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴ میلیون و ۱۹۱ هزار قلم انواع دارو، ۱۰دستگاه خودرو، ۵۷ دستگاه موتورسیکلت به همراه مقادیر زیادی چایی، برنج، کیف و کفش، لوازم یدکی خودرو و مواد خوراکی و ... به ارزش بیش از یک هزار و ۲۳۷ میلیارد ریال کشف شد.
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این طرح، ۴۳۹ دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و همچنین ۸۴۴ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان با بیان اینکه با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کنیم، مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت های کاری و مأموریتی این پلیس دانست و از هموطنان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی اقتصادی، مراتب را از طریق فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی