تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

"بیماری‌های انگلی گرمسیری"

انجمن علمی دانشجویی انگل‌شناسی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، در سومین جلسه از سلسله سخنرانی‌های دانشجویی "بیماری‌های انگلی گرمسیری" را مورد ارزیابی قرار می‌هد.

کد خبر: ۷۱۸۴۰
۱۴:۴۱ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ " اِپیدمیولوژی، تشخیص و درمان، پیشگیری و کنترل بیماری‌های انگلی گرمسیری"، " بیماری‌های انگلی گرمسیری منطقه توسط ناقلین"، " بیماری‌های انگلی گرمسیری نادیده گرفته شده"، "دارو‌های ضد انگل‌های گرمسیری ومقاومت دارویی، واکسن ها"از جمله مباحث و محور‌های سومین جلسه و وبینار بیماری‌های انگلی گرمسیری است.
 
این برنامه در واقع یک وبینار است که برای عموم آزاد و گواهی‌نامه سخنرانی و امتیاز به افرادی که چکیده مقاله ارسال کنند و در قالب موضوعات ذکر شده سخنرانی (حدود ۷ دقیقه) انجام بدهند تعلق می‌گیرد. شرکت در این برنامه به ثبت‌نام نیاز دارد.
 
همچنین متقاضیان جهت شرکت در این وبینار باید از مجموع مقالات و منابعی که استفاده می‌کنند، خلاصه و چیکده مقالات را نوشته و ارسال کنند تا توسط یکی از اساتید گروه انگل‌شناسی مطالعه و تایید شود.
 
وبینار"بیماری‌های انگلی گرمسیری"، ۲۱ مهرماه، ساعت ۹ الی ۱۶، به صورت آنلاین برگزار می‌شود و مهلت ارسال چکیده مقالات، تا ۱۵ مهرماه در نظر گرفته شده است.
 
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به آیدی تلگرام AERTAsso@ و اینستاگرام https://www.instagram.com/vetparco/ مراجعه کنند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی