تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ:  ۱۳۵ خانه در محله هرندی پایگاه تزریق معتادان است

سردار حسین رحیمی گفت: باید مراکز بازپروری معتادان در محلات شوش و هرندی تعطیل شود، زیرا بسیاری از معتادان برای گرفتن متادون و برخی مواد به این مراکز مراجعه کرده و این محلات را آسیب‌زا می‌کنند.

کد خبر: ۷۰۹۳۵
۱۲:۵۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سردار حسین رحیمی صبح امروز در بازدید از مناطق شوش، هرندی و مولوی اظهار کرد: در این مناطق خانه‌هایی وجود دارد که محل تزریق معتادان است؛ یکی از این‌ها خانه‌ای که اکنون ۲۰ سال فقط معتاد رفت و آمد می‌کنند و مخروبه است، اما نمی‌دانم چرا تخریب نمی‌شود؛ جالب اینجاست که در این مدت هیچ مالکی برای این مدل خانه‌ها پیدا نشده است.
 
وی افزود: بیش از ۳۰۰ هزار نفر در محلات شوش، مولوی و هرندی زندگی می‌کنند و بعد از یک سال و اندی از اجرای پاکسازی این مناطق، هنوز این دغدغه مطرح است.
 
رئیس پلیس تهران گفت: شروع پاکسازی این مناطق بعد از اینکه شخص رهبری در جلسه‌ای راجع به موضوع هرندی صحبتی کردند توسط پلیس و دستگاه‌های دیگر در هفتم بهمن سال ۹۷ شروع و تا ۱۵ روز کار پاکسازی انجام شد.
 
وی ادامه داد: بالغ بر یک سال و ۸ ماه از این طرح می‌گذرد و همه دستگاه‌ها تلاش کردند و امروز وضعیت بهتر شده و جمع شدن ما در اینجا برای تثبیت این طرح است.
 
سردار رحیمی با بیان اینکه شخص رئیس قوه قضائیه نیز دغدغه این محلات را دارد، گفت: ما به عنوان پلیس در این مدت ۹۳۷ عملیات بزرگ و کوچک از پلمب خانه قرمز تا جمع آوری معتادان و دستگیری سارقان انجام دادیم.
 
رئیس پلیس تهران افزود: هفته پیش ۲۰ نفر از اراذل و اوباش و همچنین ۲۰۰ سارق و معتاد متجاهر در محلات شوش و هرندی را گرفتیم و ۱۵۰ کیلوگرم انواع مخدر کشف کردیم.
 
سردار رحیمی ادامه داد: بعد از شیوع کرونا مجبور به آزادسازی تعداد زیادی از معتادان متجاهر شدیم، اما بپذیرید که جمع‌آوری و نگهداری ۱۰ تا ۱۵ هزار معتاد متجاهر سخت است.
 
وی تاکید کرد: فضا و محیط محله‌های شوش و هرندی باید تغییر کند که در این راه، شهرداری اقدامات خوبی انجام داده، اما باید تسریع شود.
 
رحیمی اضافه کرد: باید مراکز بازپروری معتادان در محلات شوش و هرندی تعطیل شود چراکه بسیاری از معتادان برای گرفتن متادون و برخی مواد به این مراکز مراجعه می‌کند و این خود برای مردم محله اسیب زاست.
 
وی گفت: ما نمی‌گوییم که این مراکز و خوابگاه‌ها باید تعطیل شود، اما باید جابه‌جا و با بیرون شهر منتقل شود.
 
 
منبع: آنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی