تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای شهر تهران: منطقه ۲۲ شش تنفسی تهران است

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: منطقه ۲۲ از گذشته منطقه‌ای بوده که به عنوان شش تنفسی تهران و عرصه‌ای برای توسعه محیط زیست و رعایت اصول معیاری‌های زیست محیطی مطرح بوده، اما متاسفانه امروز دغدغه‌های بسیاری نظیر بوی فاضلاب و بافت فرسوده و نظایر این‌ها سبب شده مزیت‌های این منطقه در معرض فراموشی قرار گیرد و باید برای حفظ این مزیت‌ها پافشاری کنیم و محکم بایستیم.

کد خبر: ۷۰۸۰۴
۱۱:۵۱ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سید محمود میر لوحی در دویست و سی و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه ۲۲ ضمن گرامیداشت سالروز واقعه ۱۷ شهریور و سالروز درگذشت آیت الله طالقانی گفت: در بررسی طرح تفصیلی منطقه ۲۲ باید بگویم که این منطقه از قبل به عنوان شش تنفسی تهران مطرح بوده است.
 
وی افزود: این منطقه از گذشته جایگاهی بوده برای توسعه محیط زیست و اصول معیار‌های زیست محیطی، اما متاسفانه امروز دغدغه‌هایی نظیر بافت فرسوده و بوی فاضلاب و توسعه ناموزون سبب شده مزیت‌های این منطقه مغفول بماند، لذا از همین جا باید محکم بایستیم و فرصت‌های این منطقه را حفظ کنیم. این موارد باید از سوی شهردار منطقه هم مورد توجه قرار گیرد.
 
وی ادامه داد: در خصوص بوی فاضلاب باید بگویم خوشبختانه بحث تصفیه خانه شماره شش به نتیجه رسیده و با اینکه به طور رسمی بهره برداری از آن آغاز نشده، اما شکر خدا به جریان افتاده و با بهره برداری از این تصفیه خانه، نه تنها مشکل آب این منطقه بلکه کیفیت آب غرب تهران ارتقا خواهد یافت. باید کمبود سرانه آموزش و پرورش و کلانتری‌ها در این منطقه نیز مورد توجه قرار گیرد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی