تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اعلام تاریخ جلسه استماع دادگاه لاهه درباره شکایت ایران از آمریکا

جلسه استماع علنی در باره تخطی‌های نسبت داده شده از معاهده روابط دوستانه و روابط اقتصادی و کنسولی در سال ۱۹۹۵ (میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا) برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۷۰۳۹۸
۲۰:۴۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
اعلام تاریخ جلسه استماع دادگاه لاهه درباره شکایت ایران از آمریکا
 
دیدارنیوز -  به نقل از پایگاه اینترنتی  دادگاه بین المللی لاهه، این نهاد بین المللی در بیانیه‌ای اعلام کرد یک جلسه استماع علنی در باره تخطی‌های نسبت داده شده از معاهده روابط دوستانه و روابط اقتصادی و کنسولی در سال ۱۹۹۵ (میان جمهوری اسلامی ایران  و آمریکا)  از روز دوشنبه ۱۴ سپتامبر تا ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۰ در کاخ صلح لاهه، مقر دادگاه برگزار خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: استماع اولیه به اعتراض مطرح شده از سوی آمریکا اختصاص خواهد یافت.   این جلسه به دلیل وجود بیماری همه گیر کووید-۱۹ به صورت ویدیویی برگزار خواهد شد و از طریق  پایگاه اینترنتی دادگاه لاهه و شبکه اینترنتی سازمان ملل به صورت زنده پخش خواهد شد.   این در حالی است که اعضای دادگاه در روند جلسه شفاهی در دیوان لاهه حضور خواهند داشت و نمایندگان طرف‌های این پرونده به صورت آنلاین در این جلسه شرکت خواهند کرد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی