تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پرداخت وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور ماه ادامه دارد

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۶۹۸۴۳
۱۰:۵۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور ماه ادامه داردمحمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه بانک‌ها بر اساس دستورالعمل‌هایی که اعلام شده است از ابتدای هفته اقدام به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن کرده اند افزود: تاکنون بیش از ۳۰۰ پرونده در بانک‌ها برای دریافت تسهیلات تشکیل شده است و بیش از ۲۵ نفر تسهیلات ودیعه مسکن را دریافت کرده اند.
 
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: تا پایان شهریور ماه پرداخت تسهیلات به متقاضیان ادامه دارد و باید هرچه سریعتر اقدامات لازم از جمله بارگذاری اطلاعات و مدارک در سایت‌ها انجام شود.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: متقاضیانی می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند که در ابتدا واجد شرایط بوده و بعد از تایید اطلاعات، مدارک خود را در سایت بارگذاری کرده باشند.
 
بیشتر بخوانید
 
۹ نفر وام ودیعه مسکن دریافت کرده اند/اجازه ورود پول‌های سمی به بازار مسکن را نمی‌دهیم
محمود زاده با اشاره به اینکه برای حدود ۶۰۰ هزار نفر متقاضی تسهیلات در نظر گرفته شده است افزود: حدود دو میلیون و ۲۲۰ هزار نفر از طریق پیامک برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از طریق ثبت نام پیامکی کد ملی معتبر و قابل پیگیری ارسال کردند.
 
محمود زاده تصریح کرد: هیچ برنامه‌ای برای افزایش نرخ تسهیلات ودیعه مسکن نداریم و همچنان نرخ تسهیلات در شهر تهران ۵۰ میلیون تومان، در کلان شهر‌ها ۳۰ میلیون تومان و در سایر شهر‌های کوچک هم ۱۵ میلیون تومان است.
 
او اضافه کرد: میزان منابعی که برای این تسهیلات در نظر گرفته شده، حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان است.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: براساس شاخص‌های مصوبه از جمله افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی، زنان سرپرست خانوار، کارگران، زوج‌های سال ۹۹، خانوار دارای سه فرزند و بیشتر، برای دریافت وام رتبه‌بندی و اولویت‌بندی شده اند.
 
او ادامه داد: باید متقاضیان هرچه سریعتر برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند چرا که هنوز به صورت کامل اطلاعات و مدارک برخی از متقاضیان برای تشکیل پرونده در بانک‌ها ارسال نشده است.
 
محمود زاده بیان کرد: شهر تهران بیشترین درخواست برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن را داشته، اما شهر‌های دیگری از جمله یاسوج و قم هم در رتبه‌های بعدی برای دریافت تسهیلات و افزایش نرخ اجاره قرار دارند.
 
او در پایان با اشاره به اینکه ارسال پیامک برای شناسایی خانه‌های خالی به اتمام رسیده است، گفت: این پیامک‌ها برای شناسایی خانه‌های خالی تبدیل به یک برنامه روتین شده است و در حال رفت و برگشت و ارائه مستندات لازم توسط مالکان است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی