تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تابلوی بورس: نمادهای شاخص‌ساز، سبز شدند

تابلوی بورس تا لحظه تنظیم این گزارش، سبزپوش شد. تاکنون شاخص کل با نزدیک به ۳۴ هزار واحد رشد به عدد یک میلیون و ۶۳۸ هزار واحد رسید. البته شاخص کل هم وزن هزار و ۸۰۰ واحد ریزش، کماکان منفی است.

کد خبر: ۶۹۶۳۶
۱۰:۲۹ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹

تابلوی بورس: نمادهای شاخص ساز، سبز شدند

 

دیدارنیوز ـ گروه اقتصادی: تابلوی بورس تا لحظه تنظیم این گزارش، سبزپوش شد. تاکنون شاخص کل با نزدیک به ۳۴ هزار واحد رشد به عدد یک میلیون و ۶۳۸ هزار واحد رسید. البته شاخص کل هم وزن هزار و ۸۰۰ واحد ریزش، کماکان منفی است.


تا این لحظه نماد‌های فارس، فولاد، فملی، شستا، شپنا، شتران و شبندر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند و فولاد، فملی، شپنا، خودرو، خساپا، وتجارت و شبندر از پر بازدیدترین نماد‌های تابلوی بورس هستند.


شاخص کل فرابورس نیز با ۱۲۹ واحد رشد به عدد ۱۷ هزار و ۳۵۰ واحد رسید. نماد‌های کگهر، صبا، بپاس، دی، ذوب، هرمز و زاگرس بیشترین تاثیر مثبت را شاخص کل فرابورس داشتند و نماد‌های دی، ذوب، شگویا، صبا، کرمان، مادیرا و فولای پر بازدیدترین بودند.


نکته حائز اهمیت در خصوص بازار امروز این است که نماد‌های شاخص‌ساز، همگی سبزپوش و مثبت شده‌اند که با ادامه این روند می‌تواند تا پایان وقت معاملات، به رشد شاخص کل کمک کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی