تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

هلاکت سرکرده گروهک تروریستی داعش در یمن

جنبش انصار الله یمن از هلاکت سرکرده گروهک تروریستی داعش و تعدادی از فرماندهان این گروه در منطقه قیفه در استان البیضاء یمن خبر داد.

کد خبر: ۶۹۴۹۳
۱۳:۱۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از عربی ۲۱، جنبش انصار الله یمن اعلام کرد که «رضوان قنان» معروف به «ابوولید العدنی» سرکرده گروه تروریستی داعش و تعدادی از فرماندهان این گروه در منطقه قیفه در استان البیضاء یمن به هلاکت رسیدند. 
 
عملیاتی که منجر به هلاکت قنان و فرماندهان داعشی شد پس از تلاش اطلاعاتی و محاصره و درگیری با آنان صورت گرفت. 
 
فرماندهان داعشی که در کنار قنان به هلاکت رسیدند، «سلیمان العدنی»، رئیس سابق گروه‌های تولید بمب‌ها و کمربند‌های انفجاری، «معین ناصر المفلحی الیافعی» معروف به «ابو محمد العدانی»، رئیس پیشین امنیت گردان‌های وابسته به داعش، «حامد عبده محمد علی انعم» معروف به «خطاب الابی»، مسئول روابط و تدارکات داعش و «عبدالله مسعد محمد الجراح»، یکی از پایه گذاران داعش در استان البیضا هستند.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی