تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان: بازگشایی مدارس، بزرگترین رویداد اجتماعی و فرهنگی کشور است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که بازگشایی مدارس مشارکت همه‌ی مردم و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی را می‌طلبد، گفت: بازگشایی مدارس بزرگترین رویداد اجتماعی و فرهنگی کشور است.

کد خبر: ۶۹۴۹۱
۱۳:۱۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:
بازگشایی مدارس، بزرگترین رویداد اجتماعی و فرهنگی کشور است

 

دیدارنیوز ـ به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارت آموزش و پرورش با بیان این که مدارس، تحت هر شرایطی ۱۵ شهریور ماه بازگشایی می‌شوند، خاطر نشان کرد: تمامی تمهیدات لازم جهت بازگشایی مدارس در استان کرمان انجام شده و آماده بازگشایی مدارس بر اساس پیش فرض‌های مختلف آموزشی سفید، زرد و قرمز هستیم.
 
اسکندری نسب با اشاره به رشد سه برابری جذب مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش استان از ساخت و بهره برداری از ۸۹۵ کلاس توسط خیران در دو سال اخیر خبر داد.
 
وی با بیان این که بیش از ۲۵۰ هزار دانش آموز کرمانی فاقد تلفن هوشمند همراه هستند، گفت: با استانداری، بنگاه‌های اقتصادی، معادن استان و هئیت‌های مذهبی جهت تهیه گوشی تلفن همراه هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت رایزنی کرده ایم.
 
وی از پوشش شهرستان‌های کهنوج، ریگان، فاریاب، منوجان، رودبار جنوب و قلعه گنج و آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان توسط موسسه مشیز کرمان در بحث آموزش مجازی در شرایط شیوع ویروس کرونا خبر داد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از انعقاد تفاهم نامه خرید بیش از ۶ هزار گوشی تلفن همراه هوشمند ویژه دانش آموزان بی بضاعت توسط موسسه مهر گیتی نیز خبر داد.
 
 اسکندری نسب به برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم با حضور بیش از ۲۸ هزار دانش آموز کرمانی با رعایت کامل مقررات بهداشتی بدون ایجاد مشکل برای دانش آموزان خبر داد و گفت: نمره امتحانات نهایی دانش آموزان در استان رشد قابل توجهی داشته و در تمامی دروس نمره دانش آموزان رشد کرده است.
 
 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: وضعیت دسترسی دانش آموزان به آموزش در مناطق مختلف استان را بررسی کرده و بر اساس شرایط مناطق مختلفو تک تک دانش آموزان برنامه آموزشی طراحی و تدوین شده است.
 
بر پایه این گزارش: جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با حضور رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارت آموزش و پرورش با محوریت پروژه مهر برگزار شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی