تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

قتل یک شهروند سیاه‌پوست دیگر به دست پلیس آمریکا

پلیس آمریکا در حادثه جدیدی که خشم و اتهامات گسترده‌ای را علیه نیرو‌های امنیتی به دلیل ظلم علیه آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار به دنبال داشت، یک شهروند سیاه‌پوست را به قتل رساند.

کد خبر: ۶۹۴۴۳
۰۹:۳۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹

قتل یک شهروند سیاه‌پوست دیگر به دست پلیس آمریکا

دیدارنیوز ـ به نقل از روسیا الیوم، پلیس آمریکا با اقدام خشونت‌بار و منزجر کننده دیگری یک شهروند سیاه‌پوست را به قتل رساند.
 
پلیس اعلام کرد فرد کشته شده، شهروندی سیاه‌پوست به نام «تروارد بلرن»، ۳۱ ساله است و این حادثه جمعه شب در شهر لافایت در ایالت لوئیزیانا هنگام تلاش برای دستگیری وی رخ داده است. 
 
پلیس در ادامه افزود که تیمی از اعضای آن عصر روز جمعه در یک فروشگاه کوچک در شهر لافایت به دلیل ناآرامی‌های ناشی از حمله یک شخص با چاقو حاضر شدند. 
 
در این بیانیه آمده است: «پلیس، بلرن را در پارکینگ فروشگاه پیدا و تلاش کرد وی را بازداشت کند، اما گریخت و پلیس او را تعقیب و از شوک‌هایی استفاده کرد که ناکارآمد بودند و هنگام تلاش این فرد برای ورود به فروشگاه به سمت وی تیراندازی شد و سپس به بیمارستان منتقل شد که درگذشت.»
 
پلیس با اشاره به اینکه هیچ کدام از اعضای آن زخمی نشده‌اند، بدون ارائه جزئیات بیشتر در این زمینه گفت که در حال تحقیق در مورد این حادثه هستند.
 
فایل‌های ویدیویی از قتل بلرین در رسانه‌های اجتماعی پخش شد و دست کم شش پلیس در اطراف این مرد ظاهر شدند و حدود ۱۰ بار به او تیراندازی کردند.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی