تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

کنسرت آنلاین کیهان کلهر در «خانه امین‌السلطان» برگزار شد/ همراهی بیست‌هزار نفری مخاطبان

کیهان کلهر (نوازنده و آهنگساز) شب گذشته چهارشنبه ۱۵ مردادماه، کنسرت آنلاین خود را در خانه و باغ اتحادیه (خانه امین‌السلطان) تهران برگزار کرد.

کد خبر: ۶۷۹۷۰
۱۴:۰۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ کیهان کلهر (نوازنده و آهنگساز) شب گذشته، چهارشنبه ۱۵ مردادماه کنسرت آنلاین «شهر خاموش» را در خانه اتحادیه تهران به روی صحنه برد.
 
 این کنسرت که دومین اجرای مجازی کیهان کلهر محسوب می‌شود، قرار بود روز سه‌شنبه ۱۳ مردادماه به روی صحنه رود که با دو روز تاخیر پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
 
گفتنی است کنسرت آنلاین «شهر خاموش» به صورت رایگان برگزار شد و حدود ۲۰ هزار مخاطب داشت. 
 
از دیگر عوامل این کنسرت می‌توان به پدرام فریوسفی، میثم مروستی، نیلوفر محبی (نوازندگان ویولن)، آتنا اشتیاقی (نوازنده ویولنسل) و فرشید پاتینینان (نوازنده کنترباس) اشاره کرد.
 
کیهان کلهر، چندی پیش نخستین کنسرت آنلاین خود را که به تکنوازی سه‌تار اختصاص داشت، در موزه آبگینه تهران برگزار کرده بود. خانه اتحادیه تهران نیز یکی از مکان‌های تاریخی است که آن را با نام «خانه امین‌السلطان» نیز می‌شناسند. این بنای زیبا متعلق به دوران قاجار است و در خیابان لاله زار واقع شده است. این خانه به دلیل موقعیت مکانی بین خیابان فردوسی و لاله‌زار تهران قدیم، محل رفت و آمد میهمانان خارجی روز‌های پیش از انقلاب و نشست‌های سیاسی هم بوده‌است.
 
گفتنی است، آلبوم «شهر خاموش» یکی از مشهورترین آثار کیهان‌کلهر به حساب می‌آید، تاکنون در بسیاری از شهر‌های اروپایی و آمریکایی به اجرا درآمده است. سبک اصلی این آلبوم موسیقی کلاسیک بین‌المللی است که در کنار آن از موسیقی ایرانی، موسیقی خاورمیانه، موسیقی کردی، موسیقی خراسانی استفاده شده است. یکی از نکات قابل توجه دیگر اثر هم قطعه نخست آلبوم است که به یاد قربانیان شهر حلبچه تولید شده است.
 
آلبوم «شهرخاموش» سال ۱۳۸۷ با همراهی بروکلین رایدر رهبر یک کوارتت زهی از کشور آمریکا در سبک موسیقی کلاسیک و خاورمیانه‌ای در قالبی بین‌المللی منتشر شد. این مجموعه موسیقایی از چهار قطعه تشکیل شده که قطعه ۳۰ دقیقه‌ای «شهرخاموش» هسته اصلی اثر را تشکیل می‌دهد.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی