تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

هفته بیست و ششم لیگ برتر؛ قهرمانی، فرار از سقوط و سهمیه آسیا

امشب با انجام هفت دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر آغاز می‌شود. دیدار‌هایی که نقش مهمی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و فرار از سقوط دارد. فردا شب هم پرسپولیس برای رسمی کردن قهرمانی خود به میدان می‌رود.

کد خبر: ۶۶۵۲۹
۱۲:۲۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
هفته بیست و ششم لیگ برتر؛ قهرمانی، فرار از سقوط و سهمیه آسیا
 
دیدارنیوز ـ گروه ورزشی: هفته بیست و ششم لیگ برتر هفته سرنوشت‌سازی برای تیم‌های پایین جدولی است و شش تیم در منطقه خطر به مصاف هم می‌روند. شاهین بوشهر که با باخت مقابل گل گهر در آستانه سقوط دارد، میزبان سایپاست. سایپا هم در منطقه خطر دارد. این آخرین فرصت شاهین با مهدی پاشازاده برای فرار از سقوط است. سایپا هم پس از چهار تساوی متوالی می‌داند که با سریال تساوی نمی‌تواند در لیگ برتر بماند و حداقل باید این بازی برابر تیم انتهای جدول  که یک دوئل شش امتیازی است را ببرد. در تبریز ماشین‌سازی میزبان تیم پانزدهم جدول، گل گهر است. ماشین‌سازی با برد حرف و حدیث‌دار هفته قبل خود در برابر ذوب‌آهن کمی خود را بالا کشید. بازنده این دیدار با شرایطی بحرانی روبرو خواهد شد. دیگر دوئل شش امتیازی در شهر قدس تهران برگزار خواهد شد؛ جایی که پیکان میزبان پارس جنوبی جم است. مصاف تیم‌های دوازدهم و چهاردهم جدول هم برای تیم برنده یک راه نجات خواهد بود. هر دو تیم در شروع دوباره لیگ خوب امتیاز جمع کردند.



آغاز تقابل استقلال با استقلالی‌های سابق

در بالای جدول هم رقابت بین تراکتور، سپاهان، استقلال، شهرخودرو و فولاد خوزستان کاملا فشرده است. تراکتور تیم دوم جدول میهمان شهرخودرو، تیم چهارم جدول است. این بهترین فرصت برای شهرخودرو برای بالابردن شانسش برای حضور در آسیاست. تراکتور درخارج از خانه خیلی خوب کار نکرده و در آنسو شهرخودرو در خانه معمولا خوب نتیجه می‌گیرد.

سپاهان که با از دست دادن امتیاز در بازی‌های اخیرش به رده سوم سقوط کرده است، این بار میزبان صنعت نفت است. سپاهان در بازی رفت با شکست مقابل نفت با هدایت دراگان اسکوچیچ اولین باخت فصلش را تجربه کرد و از آن به بعد بود که صدر را به پرسپولیس هدیه داد. شاگردان امیر قلعه‌نویی در سه دیدار قبلی به شکل ناباورانه‌ای فرصت‌سوزی کردند وحالا می‌دانند دیگر نباید امتیاز از دست دهند. فولاد هم پس از باخت هفته قبل خود مقابل پرسپولیس این بار در اهواز به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. فولاد سودای آسیایی شدن دارد و ذوب‌آهن برای فرار از منطقه خطر می‌جنگد.

استقلال پس از برد شیرین هفته قبل مقابل صنعت نفت آبادان امشب در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران است. نساجی با محمود فکری شرایط مطلوبی در هفته‌های اخیر داشته است. آبی‌ها به خوبی می‌دانند برد در این بازی  دوباره آن‌ها را به جمع چهار تیم برتر جدول برمی‌گرداند و شدیدا به سه امتیاز این بازی نیاز دارند. تقابل استقلال با محمود فکری، کاپیتان سابق این تیم از نکات جالب این بازی است. جالب اینکه استقلال در ادامه لیگ با چهار پیشکسوت خود بازی دارد؛ محمود فکری، امیر قلعه‌نویی، سهراب بختیاری‌زاده و مهدی پاشازاده.
 
هفته بیست و ششم لیگ برتر؛ قهرمانی، فرار از سقوط و سهمیه آسیا

پرسپولیس در فکر شکستن طلسم

در تنها دیدار جمعه شب پرسپولیس، صدرنشین بی‌رقیب لیگ میهمان نفت مسجد سلیمان است. دیداری که می‌تواند قهرمانی قرمز‌ها در این فصل را قطعی کند و باعث ثبت زودهنگام‌ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر شود. سوابق تاریخی نشان می‌دهد که پرسپولیس کار سختی در شهر «اولین‌ها» دارد. پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر هرگز نتوانسته است نفت مسجد سلیمان را شکست دهد و بازی رفت دو تیم هم با برتری یک بر صفر نفتی‌ها در ورزشگاه آزادی به پایان رسید. پرسپولیس از آن بازی به بعد دیگر نباخت. شاگردان یحیی گل‌محمدی با برد در بازی جمعه شب به چند هدف می‌رسند؛ قطعی کردن پوکر خود با زودهنگام‌ترین قهرمانی تاریخ، شکستن طلسم نبردن نفت مسجد سلیمان و پیروزی مقابل تمامی تیم‌ها در این فصل. نفت مسجد سلیمان در این فصل با مهدی تارتار تیمی بوده که سخت باخته و سخت گل خورده است. جالب اینکه قهرمانی فصل قبل پرسپولیس هم در تقابل با تارتار در بازی پارس جنوبی جم- پرسپولیس رقم خورد.

پرسپولیس با برد در این بازی رسما قهرمان می‌شود. فولاد اگر نتواند امشب ذوب‌آهن را ببرد، فرداشب یک تساوی هم برای قهرمانی قرمز‌ها کافی است. در یک حالت دیگر، اگر فولاد، تراکتور و استقلال نتوانند امشب حریفان خود را شکست دهند تکلیف قهرمان همین امشب روشن می‌شود و دیگر نیازی به نتیجه بازی فردای نفت مسجدسلیمان-پرسپولیس نخواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی