تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

محسن هاشمی: آمادگی ۱۸ درصدی تهران به هنگام وقوع زلزله‌‌ای با قدرت بالای ۶.۵ ریشتر

رئیس شورای شهر تهران گفت: قرار بود سامانه هشدار سریع و لرزه نگارها به تعداد زیادی در تهران نصب شود که این اتفاق نیفتاد و در شورای شهر هیچ گزارش ویژه‌ای نداریم که سطح آمادگی در تهران چقدر است.

کد خبر: ۶۵۷۶۷
۱۱:۲۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۹
محسن هاشمی: آمادگی ۱۸ درصدی تهران به هنگام وقوع زلزله‌‌ای با قدرت بالای ۶.۵ ریشتر
 
دیدارنیوز - جلسه ستاد محلی پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهر تهران با حضور اسماعیل نجار، رئیس
سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، پیروز حناچی، شهردار تهران، رضا کرمی محمدی، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و جمعی از مدیران سازمان آب و فاضلاب، دادگستری تهران، نیروی انتظامی، استانداری، معاونین شهردار و دیگر مدیران برگزار شد.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در این مراسم گفت: برای حکمی که آقای حناچی دریافت کردند به ایشان تبریک و تسلیت می گویم چرا که میدان عملیات بدون امکانات را برعهده گرفتند و به نظر می رسد امکانات را باید خودشان سازماندهی کنند.

هاشمی با بیان اینکه تهران آمادگی ۱۸ درصدی در برابر زلزله ای با قدرت بالاتر از ۶،۵ ریشتر دارد و این مساله جای تاسف دارد.

هاشمی با بیان اینکه آمادگی شورای شهر را در زمینه حمایتی و نظارتی اعلام می کنیم تا هرکس وظایف خود را به خوبی انجام دهد گفت: در این قبیل مسال اولین نکته مساله مالی است. شرکت آب و فاصلاب تهران نامه ای نوشتند و مشکلات آنها بررسی شد و کمک خوبی شد و بازتاب مثبتی نیز داشت. برای برق اضطراری نیز این مساله وجود دارد و تلاشی برای آن نشده است. برای مخابرات نیز می توان این اقدام را انجام داد که در فیش ها با اعداد و ارقام خیلی کم کار را پیش ببرند.

او همچنین به مساله اسکان و انتخاب استان های معین تهران در شرایط بحران نیز اشاره کرد و گفت: این اقدام ارزنده ای است که رها شده است. هیچ رابطه ویژه ای با این استان ها از سوی تهران برقرار نشده و جلسات جداگانه ای با هر استان که وظیفه خود را بداند وجود ندارد.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه اجرای عملیات و دادن این حس به جامعه که این مساله رها نشده است باید وجود داشته باشد گفت: الان دیگر سوت زدنی در فساد خیلی جدی شده است و باید جزوه ای داشته باشیم تا عملیاتی که بین مدیران کشور در تهران تقسیم بندی شده است در اختیار همه قرار گیرد و معلوم شود چه دستگاهی کار خود را انجام نمی دهد.

هاشمی تاکید کرد: باید این کار در سطح ملی و با حضور همه انجام شود. اگر قرار است اورژانس و هلال احمر و هردستگاهی کاری کنند باید در این جزوه نوشته و مشخص شود هر دستگاهی چقدر کار انجام داده است.

او همچنین به عدم نصب سامانه هشدار سریع و لرزه نگارها نیز اشاره کرد و گفت: قرار بود سامانه هشدار سریع و لرزه نگارها به تعداد زیادی در تهران نصب شود که این اتفاق نیفتاد و در شورای شهر هیچ گزارش ویژه ای نداریم که سطح آمادگی در تهران چقدر است.

رییس شورای شهر تاکید کرد: این اقدامات به این دلیل است که بتوانیم تعداد کشته ها و مجروحین را در ۴۸ ساعت اول کم کنیم و لازم است همه دستگاه ها آمادگی را داشته باشند و مردم احساس کنند در هنگام حادثه به آنها کمک می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی