تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

از ابتلای ۷۲ نفر از پرسنل بیمارستان میناب به کرونا تا تکمیل ظرفیت بخش کووید۱۹

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل علیه السلام میناب از ابتلای ۷۲ نفر از پرسنل این مجموعه درمانی به کرونا خبر داد و گفت: با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان و مبتلایان به کرونا تعداد بیماران از تعداد تخت‌های درمانی پیشی گرفته و عملا مجبور هستیم از تخت‌های درمانی دیگر بخش‌ها برای مداوای این بیماران استفاده کنیم.

کد خبر: ۶۴۷۳۹
۱۳:۲۳ - ۱۲ تير ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ محمد مورخ با اشاره به جزئیات این خبر، گفت: بیمارستان میناب بزرگترین مرکز درمانی شرق هرمزگان است که ۹۶ تختخوابی بوده و اکنون به ۱۱۶ تخت افزایش پیدا کرده که عملا تعداد تخت‌هایی که بیمار روی آن خوابانده می‌شود بعلت ازدیاد به بیش از ۳۰۰ تخت می‌رسد.
 
رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب، افزود: با آمدن بحران کرونا علاوه بر خدمات قبلی که صورت می‌گرفت اکنون خدمات رسانی به بیماران کرونایی نیز به آن افزوده شده است. 
 
وی اظهار کرد: سه بخش بیماران کرونایی در بیمارستان میناب وجود دارد (دو بخش بستری و یک بخش ویژه) که اخیرا بدلیل تکمیل ظرفیت مجبور به استفاده از تخت‌های بخش زایمان بصورت موقت در راهرو بخش کووید۱۹ جهت درمان بیماران کرونایی شدیم. 
 
مورخ ادامه داد: با توجه به بحران ایجاد شده عملا تعداد مراجعین از تعداد تخت‌های درمانی این بیمارستان پیشی گرفته و در این زمینه از این بحران عقب افتاده ایم.
 
رئیس بیمارستان میناب بیان کرد: نیازی که اکنون وجود دارد بدلیل کمبود نیرو و تجهیزات از توانایی پرسنل خارج شده و با توجه به کمبود نیرویی که از قبل نیز مشهود بوده این بحران خستگی را در بین کادر درمانی دوچندان کرده است. 
 
مورخ ادامه داد: ۶ پزشک متخصص، ۴۲ پرستار، بهیار و ماما، ۱۳ نیروی خدماتی، ۳ نفر از منشی بخش ها، ۸ نفر از پشتیبانی و یک نفر نیز از بخش رادیولوژی و سی تی اسکن که جمعا تاکنون ۷۲ نفر از پرسنل این بیمارستان به کرونا مبتلا شده اند. 
 
رئیس بیمارستان میناب خاطرنشان کرد: متاسفانه مراجعین به بیمارستان بر اثر تصادفات روز به روز در حال افزایش است و باید اعمال محدودیت‌های تردد توسط مسئولانی که قدرت اجرایی دارند اعمال شود تا بتوانیم تمرکز بیشتر خود را بر روی درمان بیماران کرونایی قرار دهیم.
 
گفتنی است: تاکنون بیش از ۱۵۰۰ در سطح شهرستان میناب به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و بیش از یکصد نفر نیز متاسفانه جان خود را از دست داده اند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
0
0
هر روز بیش از دو هزار کرونایی هر کدام 15 روز بستری بشوند استانها باید پر از بیمار باشد من نمیفهمم جریانش چیه
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی