تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
موفقیت یک ایرانی در مسابقات اتومبیلرانی مجازی

حسینی به فینال GT3 رسید

تنها نماینده ایرانی در مسابقات جهانی شبیه سازها در رشته اتومبیلرانی موفق شد با به دست آوردن رتبه هشتم در راند پنجم، به فینال این مسابقات راه پیدا کند.

کد خبر: ۶۳۹۱۵
۱۹:۲۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۹

موفقیت یک ایرانی در مسابقات اتومبیلرانی مجازی/ حسینی در فینال GT3  

 

دیدارنیوز ـ گروه ورزش: در پنجمین دور از مسابقات اتومبیلرانی مجازی (شبیه سازها) موسوم به E-SPORTS GT SERIES، امیر حسین حسینی راننده ایرانی تیم مرسدس موفق شد با به دست آوردن جایگاه هشتم، به مسابقه فینال راه پیدا کند. راند پنجم این مسابقات که در پیست کیالامی در آفریقای جنوبی برگزار شد با حضور ۵۰ راننده در گروه نقره‌ای (سیلور) انجام گرفت و امیر حسین حسینی راننده شبیه ساز (SIM DRIVER) ایرانی رقابت یک ساعته هیجان انگیزی را با جمعی از بهترین راننده‌های شبیه ساز اروپا داشت.

شرکت SRO که برگزارکننده این مسابقه بزرگ در کلای جهانی است برای دور پنجم اعلام کرد که مسابقه در روز بارانی و در پیست خیس انجام خواهد شد و البته راننده‌ها نمی‌دانستند که شدت باران تا چه حد خواهد بود. نماینده ایران در این مسابقه نیز با ست‌آپ مناسب وارد این رقابت شد و در دور تعیین خط نیز به جایگاه پانزدهم دست یافت. البته گروه برگزاری بعد از تایم گیری به او پنالتی دادند و دو رتبه او را عقب‌تر بردند. حسینی در این مورد به دیدارنیوز گفت: «به من گفتند بعد از تایم گیری سرعتم را کم کرده ام و این خطر برای راننده‌های پشت سرم داشته در حالی که اصلا ماشینی پشت سرم نبود، حداقل در فاصله نزدیک که کسی نبود!»

به این ترتیب حسینی در روز مسابقه با مرسدس نقره‌ای و آبی اش از جایگاه هفدهم استارت زد  و در همان ثانیه‌های اول تا رتبه نوزدهم عقب رفت: «استراتژی ام این بود که هر طور شده در این مسابقه امتیاز بگیرم تا به فینال برسم. به همین خاطر با احتیاط شروع کردم و همه دقتم را به کار گرفتم که تصادف نکنم. قرارم این بود که آرام آرام از ماشین‌های دیگر سبقت بگیرم.» این تاکتیک از قضا جواب داد و حسینی در پایان مسابقه با رسیدن به جایگاه هشتم توانست امتیاز بگیرد و به مسابقه نهایی برسد: «حدس می‌زدم که با توجه به باران شدید تصادف اتفاق بیفتد. همین طور هم شد و چند بار برخورد اتفاق افتاد و از پنج شش ماشین هم سبقت گرفتم و امتیاز لازم را به دست آوردم.»


موفقیت یک ایرانی در مسابقات اتومبیلرانی مجازی/ حسینی در فینال GT3  


حسینی در حالی به رتبه هشتم دست پیدا کرد که دو راننده از فراری و همین طور یک راننده از لامبورگینی را پشت سر گذاشت. او با قرار گرفتن در جایگاه شانزدهم، در جمع ۲۰ راننده‌ای قرار گرفت که به مسابقه فینال می‌روند و به این ۲۰ نفر هم ۲۰ راننده از گروه حرفه ای‌ها (PRO) و ۱۰ نفر از گروه آماتور‌ها اضافه می‌شوند تا فینال ۵۰ نفره هیجان انگیزی شکل بگیرد. البته هنوز تاریخ و محل مسابقه فینال اعلام نشده، اما به نظر می‌آید تا قبل از مسابقه GT۳ با خودرو‌های واقعی، این مسابقه انجام شود. حسینی گفت که در فینال می‌تواند خودرو دیگری را انتخاب کند و در مسابقه نهایی شرایط متفاوتی حکمفرماست که این به سود تنها نماینده ایران در این مسابقه خواهد بود.  

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی