تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران: جاده چالوس بعدازظهر امروز یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: برای تسهیل در آمد شد و خودرو‌ها جاده چالوس بعدازظهر امروز یکطرفه می‌شود.

کد خبر: ۶۱۸۳۶
۱۳:۲۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۹

رئیس پلیس راه مازندران: 
جاده چالوس بعدازظهر امروز یکطرفه می‌شود

دیدارنیوز ـ سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور تسهیل در آمد و شد خودروها، محور چالوس بعد از ظهر امروز یک طرفه می‌شود.
 
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اعمال محدودیت ترافیکی به مناسبت عید فطر، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز پنج شنبه یکم خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
 
وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز‌های شنبه و یکشنبه سوم و چهارم خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد نیز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز‌های شنبه و یکشنبه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی