تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ آمادگی روسیه برای کمک و اعزام پهپاد و بالگرد ترکیه/ استفاده سپاه از منور‌های مه‌شکن
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ آمادگی روسیه برای کمک و اعزام پهپاد و بالگرد ترکیه/ استفاده سپاه از منور‌های مه‌شکن

امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداشدن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
استقلال و بازگشت قهرمانانه

نکو؛ متخصص کامبک!

جواد نکونام برای آبی‌ها همان قهرمان بی‌شنل است که در سکانس پایانی، درست زمانی که همه فکر می‌کنند کار تمام شده، وارد می‌شود و نتیجه را عوض می‌کند.

کد خبر: ۱۶۵۱۱۶
۱۳:۰۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

نکو؛ متخصص کامبک!

دیدارنیوز: جواد نکونام در دو بازی فصل جاری لیگ برتر موفق شده کامبک بزند و باخت را با برد عوض کند.

نقش اول یک فیلم، درست در جایی که به او نیاز است، وارد صحنه می‌شود و همه چیز را عوض می‌کند. درست زمانی‌که کسی فکر نمی‌کند بازگشتی در کار باشد، با حضور به موقع خود ورق را برمی‌گرداند تا تمام معادلات عوض شود. جواد نکونام برای آبی‌ها همان قهرمان بی‌شنل است که در سکانس پایانی، درست زمانی که همه فکر می‌کنند کار تمام شده، وارد می‌شود و نتیجه را عوض می‌کند.

خط دفاعی استقلال در لیگ بیست‌وسوم بسیار مستحکم کار کرده است، اما برخی اشتباهات بچگانه باعث شده کار برای آن‌ها در چند دیدار سخت شود. جواد نکونام ظاهرا تخصص زیادی در کامبک زدن دارد و اگر استقلال در دو بازی نتیجه را عوض نمی‌کرد، الان خبری از صدر جدول نبود.

اینجا «آزادی» است

استقلال در چارچوب هفته ششم لیگ بیست‌وسوم در ورزشگاه آزادی برابر هوادار قرار گرفت. آبی‌ها با اشتباهات عجیب خط دفاعی خود، ابتدا دو گل عقب افتادند تا کمتر کسی امید به پیروزی در این دیدار داشته باشد، اما ناگهان همه چیز عوض شد. شاگردان جواد نکونام در نیمه اول یکی از گل‌های خورده را جبران کردند و در نیمه دوم با درخشش مهرداد محمدی و بریس این بازیکن، با نتیجه ۳ بر ۲ برنده از زمین مسابقه خارج شدند.

مطلب مرتبط:

استقلال ۲ - ۱ ذوب‌آهن؛ جنگ قهرمانی تا آخرین نفس!

آبی‌پوشان موفق شدند با کامبک در این بازی هم شکست‌ناپذیری خود در ورزشگاه آزادی را تداوم ببخشند و هم ۳ امتیاز مهم را از دل تاریکی بیرون بکشند. نکونام در این دیدار ثابت کرد، استقلال به موقع بازی تهاجمی را بلد است، اما نکو فلسفه بازی خاص خود را دارد و تا زمانی که نیاز نباشد، دست به تغییری نمی‌زند.

به قیمت صدرنشینی

شاگردان جواد نکونام در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر برابر ذوب‌آهن قرار گرفتند. محمد ربیعی برابر استقلال تا کنون موفق به ثبت پیروزی نشده است و این دیدار برای او اهمیت بالایی داشت. ذوب‌آهن ابتدا روی اشتباه عجیب خط دفاعی استقلال از سوی مجید علیاری به گل رسید، اما این آبی‌ها بودند که با درخشش جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو، برنده از زمین مسابقه خارج شدند.

استقلال با توجه به برتری پرسپولیس برابر نساجی، به ۳ امتیاز این دیدار برای صدرنشینی احتیاج داشت و باز هم نکونام با کامبکی به موقع، آبی‌ها در صدر نگه داشت. اگر استقلال در دو بازی خود برابر هوادار و ذوب‌آهن موفق به تغییر نتیجه نمی‌شد، حداقل ۴ (در صورت مساوی) و حداکثر ۶ امتیاز (در صورت باخت) را از دست می‌داد تا این پرسپولیس باشد که در صدر جدول قرار می‌گیرد. نکونام به خوبی نشان داده بازگشت را بلد است و باید دید در هفته‌های باقی‌مانده چه نتایجی برای استقلال رقم می‌خورد و آیا این تیم می‌تواند قهرمان شود یا خیر.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
امروز يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
امروز يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
امروز يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
امروز يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی