تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

هوشنگ نصیرزاده: در ایران فوتبال تفریح است نه تجارت!

بازخوانی تجربه اداره باشگاه لیگ برتری توسط یک حقوقدان فوتبال حاوی نکات جالبی است. هوشنگ نصیرزاده معتقد است فوتبال ایران در شرایط موجود درآمدزا نخواهد بود.

کد خبر: ۶۱۲۱۷
۱۶:۳۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ آرش راهبر: در میانه توقف و تعطیلی فوتبال در ایران، فرصت مناسبی دست دادتا درباره موضوعاتی چون باشگاه داری و مدل های مختلف آن در ایران، ماجرای شیوع کرونا و همچنین بدهی تیم های بزرگ، با هوشنگ نصیرزاده داور اسبق فوتبال، کارشناس حقوقی و مدیر عامل سابق باشگاه به گفت و گو بنشینیم.

برای دیدن فیلم کامل گفتگو از لینک زیر اقدام کنید

لینک کامل فیلم

 

هوشنگ نصیرزاده در این گفتگو درباره کلیت فوتبال در ایران گفت:«فوتبال در اروپا یک کسب و کار و تجارت است و باشگاه ها با این نیت به وجود می آیند در حالی که در ایران فوتبال یک جور تفریح عمومی است و برای نشاط جامعه انجام می شود.» او باشگاه داری در ایران را یک فرآیند زیان ده دانست و گفت:«اساسا چهار مسیر برای درآمدزایی در فوتبال تعریف شده که شامل حق پخش تلویزیونی، اسپانسرینگ، فروش محصولات و بلیت فروشی است در حالی که هر 4 مسیر در ایران منجر به کسب درآمد برای باشگاه ها نمی شود.»

نصیرزاده درباره مدل های تعریف شده باشگاه داری از سوی فیفا نیز گفت:«طبق تعریف فیفا چند شکل باشگاه داریم: باشگاه خانوادگی، باشگاه سهامی، باشگاه دولتی و باشگاه‌هایی که تحت حمایت نهادهای اقتصادی هستند.» او معتقد است که دو باشگاه استقلال وپرسپولیس جزء اموال مصادره ای محسوب می شوند و متعلق به مردم هستند اما وزارت ورزش به نمایندگی از مردم این دو باشگاه را در اختیار دارد.

نصیرزاده که تجربه مدیریت باشگاه ماشین سازی تبریز را در فصل جاری داشته درباره شائبه هایی که درباره مالکیت مشترک این باشگاه با تراکتور مطرح می شود نیز گفت:«این مورد به لحاظ قانونی نادرست است اما خب استقلال و پرسپولیس هم مالک مشترک دارند. به نظرم در روزگار امروز باید دست کسانی که در فوتبال سرمایه گذاری می کنند و ضرر می دهند را هم بفشاریم.» گفت و گوی جذاب دیدارنیوز با هوشنگ نصیرزاده را اینجا ببینید.

 

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی