تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

صندوق اعتباری هنر به پویش ایران همدل پیوست

در پی سخنرانی تلویزیونی مقام معظم رهبری به مناسبت نیمه شعبان امسال و تاکید ایشان بر توجه به مشکلات مردم به دلیل شیوع کرونا در قالب ایجاد رزمایش گسترده در کشور با هدف همدلی و کمک‌های مومنانه و خداپسندانه به مستمندان و فقرا در آستانه ماه مبارک رمضان، پویش ایران همدل آغاز به کار کرد و بسیاری از بخش‌های مختلف کشور هم به این پویش پیوسته‌اند.

کد خبر: ۵۹۹۱۹
۲۱:۲۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صندوق اعتباری هنر (هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران) هم با توجه به دامنه گسترده مخاطبان خود که اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور را شامل می‌شود، در اقدامی خداپسندانه به این پویش پیوست تا با کمک‌های خود بتواند بخشی از مشکلات اهالی فرهنگ و هنر کشور را که متاثر از مشکلات ایجاد شده از شیوع ویروس کرونا شده است را از میان بردارد.

 

امید می‌رود تمامی کسانی که می‌توانند در این پویش شرکت کنند با کمک‌های خداپسندانه خود خاطره تلخ این روز‌ها را که بسیاری از مردم به ویژه اهالی فرهنگ و هنر کشور دچار آن شده اند را از میان برداشته و شادی و نشاط دوباره جامعه را جایگزین آن کنند.

 

همچنین مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در یادداشتی در این پویش این اقدام را فرصتی برای خیزش عمومی با هدف احسان و رفع نیاز هموطنان دانست.

 

بخشی از یادداشت سیدحسن سیدزاده خطاب به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و همکاران خود به شرح زیر است:

پویش «ایران همدل» ایجاد فرصتی است برای گره گشایی و همدلی و قرار گرفتن یک انسان در موقعیتی که بتواند مشکل و نیازی را بدست خود مرتفع کند و از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی است که گاه نام و نشان آدمی را جاودان و زندگی را سرشار از معنای حقیقیِ زیستن می‌سازد.

امروز همه در پیرامون خود به حال کسانی واقفیم که یا دست نیاز برای دریافت کمکی دارند یا چشم امید به گره گشایی و این همان فرصت شیرین مساوات و همدلی است.

 

تقارن این فرصت مغتنم با پویش"ایران همدل" که خیزشی عمومی برای احسان و رفع نیاز هموطنان در قالب کمک مؤمنانه از سوی رهبر عظیم الشان انقلاب است را به فال نیک گرفته و ضمن تخصیص یک روز از حقوق همه همکاران این مجموعه، از اصحاب فرهنگ و هنر و همه اعضای این خانواده بزرگ و تاثیر گذار دعوت می‌کنم، به این جریان پر برکت بپیوندند.

 

چشم ما در پی خوبان جهان خواهد بود / تا جهان باقی و آیین محبت باقی است»

برای آنکه ما و همه کسانیکه دغدغه همدلی و کمک دارند را از کسانیکه در شمار نیازمندان و آنانکه که در دایره اصحاب فرهنگ و هنر، نیازمند رسیدگی و کمک مؤمنانه هستند مطلع کنید می‌توانیداز طریق راه‌های ارتباطی زیر:

سایت صندوق اعتباری هنر: honarcredit.ir

شبکه اجتماعی اینستاگرام: honarcredit

شماره تماس: ۴۲۷۱۳۱۱۵

ایمیل: info@honarcredit.ir

فکس: ۸۸۷۳۰۶۸۸

اقدام کنید تا به حکم وظیفه در این ایام آنچه در توان داریم انجام دهیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی