تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان:

۵۸۳ هکتار از اراضی ملی در استان زنجان رفع تصرف شد

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان، از رفع تصرف ۵۸۳ هکتار از اراضی، ولی خبر داد.

کد خبر: ۵۸۹۲۶
۱۸:۳۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

۵۸۳ هکتار از اراضی ملی در استان زنجان رفع تصرف شد

دیدارنیوز ـ حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی ظهر امروز (۳۱ فروردین) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب درباره پیشگیری از پدیده زمین‌خواری در کشور و دستورات رئیس قوه قضائیه، با تلاش و به‌کارگیری همه امکانات و همکاری یگان حفاظت اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان، بیش از ۵۸۳ هکتار از اراضی ملی و منابع‌طبیعی در سال گذشته از دست متجاوزان خارج و به منابع‌طبیعی بازگردانده شد.

 

این مسئول ادامه داد: در این راستا ۴۰۸ هکتار از اراضی ملی و منابع‌طبیعی به موجب حکم دادگاه رفع تصرف شد.

 

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی هرچه بیشتر میان دستگاه قضایی و سایر نهاد‌های مسئول در حوزه صیانت از اراضی، افزود: در خصوص ساخت و ساز‌ها و تصرفات غیرمجاز در استان، تدابیر لازم اندیشیده شده است و بررسی نحوه واگذاری در دستور کار دستگاه قضایی و شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع‌طبیعی استان قرار دارد.

 

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان خاطرنشان کرد: هر گونه دخل و تصرف اراضی ملی و دولتی و نیز تغییر کاربری در اراضی کشاورزی تخلف محسوب می‌شود و در صورت مشاهده و گزارش طبق قانون با متخلفان برخورد شدید و قاطعی صورت خواهد گرفت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی