تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم:

مراکز آموزش خصوصی در توسعه کسب و کار، حمایت می‌خواهند

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم گفت: در شرایطی که کشور درگیر ویروس کروناست، مراکز آموزش خصوصی در توسعه کسب و کار، نیاز به حمایت دارند و باید برای آنها، سازوکار‌هایی را تعریف کرد تا بتوان در فضای مجازی به آموزش و کسب و کار، جهت بخشید.

کد خبر: ۵۸۵۸۲
۱۱:۱۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

مراکز آموزش خصوصی در توسعه کسب و کار، حمایت می‌خواهند

دیدارنیوز ـ علی حسینی در جلسه کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد مبارزه با کرونا در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: در فاصله گذاری هوشمند باید تعاریف مناسبی برای کلیدواژه‌ها در نظر گرفت و این طرح را به خوبی در جامعه تبیین کرد.

 

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم افزود: رسانه‌ها، ظرفیت مهمی در فرهنگ سازی هستند و ما به توسعه دانش رسانه‌ای در مقابله با کرونا نیاز داریم.


وی بیان کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند، دروازه ورود به دوران پساکروناست و باید بیش از این بر روی این طرح کار شود و جایگاه اصناف و کسب و کار‌ها نیز در این طرح به خوبی تبیین و ابهامات رفع شود.


حسینی خاطرنشان کرد: همچنین در صنوف و کسب و کارها، مراجعه کننده و مشتریانی داریم و هنوز برای حضور ارباب رجوع و پیشگیری از شیوع کرونا، سازوکار مناسبی تعریف نشده است.


وی عنوان کرد: تولید محتوا و طراحی هشتک‌های مناسب برای مقابله با کرونا، گام مهمی در فرهنگ‌سازی و جریان‌سازی است و باید به آن بها داد.


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم گفت: برای استان قم باید تقویم محتوایی به جهت مدیریت فضای مجازی و اطلاع رسانی مناسب صورت بگیرد که این تقویم محتوایی ناظر بر تقویم ملی و مذهبی کشور است و در آن مناسبت‌های مختلف و اعیاد و آئین‌ها دیده شود.


وی تصریح کرد: یک سری از مشاغل، متولی خاصی ندارند و در وضعیت شیوع کرونا، متضرر شدند، همانند مراکز آموزش خصوصی که هنوز برای کسب و کار و فعالیت‌های آموزشی‌شان، تصمیم گیری نشده است.


حسینی بیان کرد: در شرایطی که کشور درگیر ویروس کروناست، مراکز آموزش خصوصی در توسعه کسب و کار، نیاز به حمایت دارند و باید برای آنها، سازوکار‌هایی را تعریف کرد تا بتوان در فضای مجازی به آموزش و کسب و کار، جهت بخشید.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی