تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در پی طغیان رودخانه ماربر؛

خطر آسیب به پل موقت ده بزرگ سمیرم برطرف شد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان سمیرم با اشاره به طغیان رودخانه ماربر، گفت: با حضور به موقع راهداران و انجام عملیات اصلاحی از بروز خسارت به پل موقت ده بزرگ جلوگیری شد.

کد خبر: ۵۷۸۵۳
۱۵:۲۶ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

خطر آسیب به پل موقت ده بزرگ سمیرم برطرف شد

دیدارنیوز ـ حسین انصاری با اشاره به بارش ۳۰ میلیمتری باران در روز جمعه، اظهار کرد: بارش شدید باران از یکسو و آب شدن برف‌ها باعث طغیان رودخانه ماربر شد.
 
وی ادامه داد: گشت‌های راهداری و نظارت ترابری شهرستان سمیرم در حین انجام ماموریت متوجه آب شستگی پشت دستک‌های پل ده بزرگ شده و مشکل را منعکس کردند.
 
رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان سمیرم گفت: با توجه به اینکه این پل راه ارتباطی ۱۲ روستا را برقرار می‌کند، اقدامات اصلاحی با فوریت آغاز شد.
 
وی خاطرنشان کرد: عملیات اصلاحی پل در ساعت ۱۹ عصر جمعه ۲۲ فروردین ماه جاری با پنج دستگاه ماشین آلات سنگین و ۱۰ راهدار آغاز و تا ساعت ۲ بامداد امروز شنبه ادامه یافت.
 
به نقل از اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان، انصاری وضعیت کنونی پل را خوب ارزیابی کرد و افزود: با تداوم بارندگی‌ها در شهرستان و احتمال طغیان رودخانه ها، گشت‌های راهداری و ترابری با جدیت در حال انجام است.
 
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی