تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

نگران پیک دوم بیماری کرونا در استان قم هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه در طول این چند هفته با همکاری مردم در فاصله‌های فیزیکی و اجتماعی، تا حدودی روند بیماری کنترل شد، گفت: هم اکنون نگران پیک دوم بیماری در استان هستیم.

کد خبر: ۵۷۷۲۸
۱۰:۰۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

نگران پیک دوم بیماری کرونا در استان هستیم

دیدارنیوز ـ محمدرضا قدیر با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و همکاری مناسب مردم در این طرح گفت: در طول این چند هفته با همکاری مردم در فاصله‌های فیزیکی و اجتماعی، تا حدودی روند بیماری کنترل شده، ولی در ادامه اگر این طرح و طرح فاصله‌گذاری هوشمند ناقص رها شود باید منتظر پیک دوم بیماری و با عوارض بیشتر آن باشیم.
 
وی با بیان آغاز طرح فاصله‌گذاری هوشمند تصریح کرد: در این طرح با هدف‌گذاری جلوگیری از حضور افراد مسن، دارای بیماری‌های زمینه‌ای و دیابت و محدود کردن اصناف، مشاغل و کارمندان به دنبال کنترل بهتر بیماری هستیم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به انجام تست‌های کرونا در استان یادآور شد: در دو آزمایشگاه دولتی و خصوصی امکان این تست وجود داشته که در صورت مثبت بودن به بیمار و یکی از بستگان به‌صورت محرمانه ارائه می‌شود تا اقدامات قرنطینه‌ای و درمان‌های منقضی صورت پذیرد.
 
وی عنوان کرد: در مراکز بهداشتی استان هم بعد از معاینه بیماران از آن‌ها تست انجام می‌شود تا با تشخیص زودهنگام جلوی زنجیره انتقال این ویروس گرفته شود.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی