تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
یک مسئول:

زیرساخت آموزش مجازی برای دانش‌آموزان خراسان جنوبی فراهم شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: زیرساخت‌های لازم برای آموزش اینترنتی دانش‌آموزان استان حتی در مناطق روستایی و عشایری فراهم شده است.

کد خبر: ۵۷۰۸۲
۱۴:۱۸ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹

زیرساخت آموزش مجازی برای دانش‌آموزان خراسان جنوبی فراهم شد

دیدارنیوز ـ محمدعلی واقعی اظهار کرد: از روز‌های ابتدایی شیوع کرونا، شورای آموزشی با حضور معاونان آموزشی، راهبران آموزشی و تربیتی و مسئولان مرتبط اداره کل فعال شده و تصمیمات لازم اخذ شده است.

 

وی افزود: آموزش و پرورش و اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) را مهیا کرده‌اند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی بیان کرد: امکان استفاده دانش‌آموزان روستایی و عشایری نیز برای ارتباط با این شبکه فراهم می‌شود.

 

واقعی تصریح کرد: مقرر شده بود شبکه اجتماعی دانش‌آموزی برای آموزش از روز ۱۶ فروردین آغاز شود تا دانش‌آموزان و فرهنگیان و والدین در فرآیند آموزش همکاری داشته باشند.

 

وی با اشاره به ایجاد گروه‌هایی در فضای مجازی برای هر کلاس درس، اظهار کرد: فرهنگیان و والدین دانش‌آموزان می‌توانند با ورود به سایت shad.medu.ir و وارد کردن کد ملی و سایر اطلاعات درخواست شده، به گروه کلاس من وارد شوند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی یادآور شد: بسته‌های محدود اینترنتی در اختیار فرهنگیان قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی