تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
جام ملت‌های آسیا - تایلند

صعود پراسترس ایران به فینال آسیا +ویدیو

تیم ملی فوتسال مردان کشورمان در جدالی نزدیک و پراسترس که به ضربات پنالتی کشید، از سد بلند ازبکستان عبور کرد و راهی فینال جام ملت‌های آسیا شد.

کد خبر: ۱۶۴۴۷۳
۲۰:۱۸ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

صعود پراسترس ایران به فینال آسیا

دیدارنیوز: تیم ملی فوتسال کشورمان در دیداری سخت و نفسگیر و در ضربات با غلبه بر ازبکستان، به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا کرد.

تقابل تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (جمعه - به وقت ایران) در سالن بانکوک آره‌نا، دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ بود که این مسابقه با پیروزی ۸ بر ۷ ایران (در مجموع وقت قانونی و ضربات پنالتی) به پایان رسید.

این بازی با گل زودهنگام ایران آغاز شد. حرکت سریع سالار آقاپور به سمت دروازه ازبک‌ها و پاس روی به جلوی او، با اشتباه عادل‌اف همراه بود و این بازیکن به اشتباه دروازه تیم خودش را گشود. شاگردان ونانسیو لوپس خیلی زود بازگشتند و با گلزنی جورائف در دقیقه هفت، این دیدار با به تساوی کشاندند. گل اخمت‌زیانوف در دقیقه ۱۸ نیز سبب شد تیم ملی کشورمان برای اولین بار در این مسابقه از حریف خود عقب بیفتد.

پس از پایان نیمه اول با شکست، تیم ملی کشورمان در نیمه دوم کاملاً هجومی وارد زمین شد که ازبکستان نیز دفاع سرسختی از خود نشان داد. در ادامه با پاس مسلم اولادقباد، اخمت‌زیانوف در دقیقه ۲۵ دروازه تیم خودی را به اشتباه باز کرد تا ایران با دو گل‌به‌خودی به بازی بازگردد. حملات دامنه‌دار ایران در دقیقه ۲۷ هم نتیجه داد و بهروز عظیمی گل سوم کشورمان را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و اخمت‌زیانوف در دقیقه ۳۵ برای دومین بار موفق به گلزنی برای ازبکستان شد و گل تساوی را برای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ به ارمغان آورد. با این نتیجه، بازی به وقت اضافه رسید و دو تیم در ۱۰ دقیقه وقت اضافه برای صعود به فینال جنگیدند.

در دقایق نخست وقت اضافه، ازبکستان مرتکب ششمین خطای خود شد تا پنالتی نقطه دوم تقدیم ایران شود. آقاپور این پنالتی را از دست داد تا پس از بسته ماندن دروازه دو تیم در ادامه مسابقه، بازی به ضربات پنالتی برسد.

علیرضا رفیعی‌پور، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اصغر حسن‌زاده، سالار آقاپور، مهدی کریمی در ضیافت پنالتی‌ها برای ایران موفق به گلزنی شدند و سعید احمد عباسی پنالتی خود را از دست داد. باقر محمدی سنگربان ایران نیز دو پنالتی ازبکستان را مهار کرد و چهار پنالتی ازبک‌ها تبدیل به گل شد تا ایران در ضربات پنالتی به برتری ۵ بر ۴ دست یابد.

با این نتیجه، تیم ملی کشورمان برای پانزدهمین بار به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد و برای قهرمانی سیزدهم خود، باید میزبان رقابت‌ها یعنی تایلند را شکست بدهد. تیم‌های ازبکستان و تاجیکستان از ساعت ۱۰:۳۰ روز یکشنبه هفتم اردیبهشت (به وقت ایران) برگزارکننده دیدار رده‌بندی جام ملت‌های آسیا خواهند بود.

تیم‌های ملی ایران و تایلند نیز از ساعت ۱۲:۳۰ روز یکشنبه در فینال جام ملت‌ها به مصاف هم می‌روند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی