تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

محموله کمک کرونایی فرانسه امشب راهی تهران شد

سفیر ایران از ارسال محموله کمک فرانسه برای مقابله با کرونا با پرواز ایران ایر از پاریس به تهران خبر داد.

کد خبر: ۵۴۲۴۸
۲۲:۵۴ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز - بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس دقایقی قبل اعلام کرد: شامگاه امشب دوشنبه با پرواز ایران ایر از پاریس به مقصد تهران، محموله اقلام فرانسوی که با مشارکت مالی سه کشور اروپایی (آلمان، فرانسه و انگلیس) تهیه شده بود برای مساعدت در مقابله با اپیدمی ویروس کرونا به سمت ایران حرکت کرد.

بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس همچنین امشب (دوشنبه) در اظهاراتی با اشاره به حضورش در مرکز بحران دولت فرانسه در پی شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: امروز عصر در «مرکز بحران» دولت فرانسه با حضور رئیس این مرکز و برخی دیگر از مسئولان وزارت خارجه فرانسه، گزارشی از اقدامات و تلاش های دولت ایران در خصوص کنترل و مقابله با ویروس کرونا ارائه کردم.

وی با بیان اینکه این مبارزه بایستی همگانی و همه جانبه باشد، عنوان کرد: مقرر شد با توجه به تجارب دو کشور در بسیاری از حوزه ها، همکاری ها و هم افزایی بین دو طرف در چارچوب تبادل اطلاعات و یافته ها و ارسال کمک های لازم در حد توان ادامه یابد.



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی