تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

واگذاری کارت بازرگانی به غیر ممنوع شد

هیات وزیران در مصوبه‌ای آیین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات را اصلاح کرد و شرایط جدیدی برای صدور کارت بازرگانی در نظر گرفت.

کد خبر: ۴۹۴۳
۰۹:۲۳ - ۲۴ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - هیات وزیران در مصوبه‌ای آیین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات را اصلاح کرد و شرایط جدیدی برای صدور کارت بازرگانی در نظر گرفت.

در بخشی از این مصوبه آمده است: سقف ارزشی واردات برای اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده کارت بازرگانی، برای سال اول پانصدهزار دلار و برای سال دوم دو میلیون دلار تعیین می شود. واحدهای تولیدی دارای مجوز صنعتی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و یا عناوین مشابه آن از سایر وزارت خانه ها و سازمان ها و همچنین اتحادیه ها و تشکل های قانونی، صرفا برای تامین نیاز تولیدی خود از شمول این تبصره مستثنی هستند.

همچنین در این مصوبه تاکید شده است: دارندگان کارت بازرگانی حق واگذاری آن به غیر برای واردات را ندارند. در صورت احراز واگذاری کارت، اتاق های بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران و تعاون ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت می توانند نسبت به تعلیق و یا ابطال کارت اقدام نمایند.
 
 
واگذاری کارت بازرگانی به غیر ممنوع شد
 
واگذاری کارت بازرگانی به غیر ممنوع شد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی