تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین/ نیروهای روسی در راه ایران
آخرین گزارش‌ها از حادثه در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین/ نیروهای روسی در راه ایران

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداکردن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
کوهنوردی مخاطره‌آمیز است

بارش‌های سیل‌آسا و وزش باد در ارتفاعات

صادق ضیاییان، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش‌های سیل آسا و وزش باد شدید در ارتفاعات کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۶۵۱۴۵
۰۸:۴۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

بارش‌های سیل‌آسا و وزش باد در ارتفاعات کشور

دیدارنیوز: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش‌های سیل آسا و وزش باد شدید در ارتفاعات کشور طی روز‌های پایانی هفته خبر داد و نسبت به خودداری از تردد از مسیر‌های مستعد وقوع بهمن بهاره توصیه کرد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی مناطق کوهستانی کشور طی ٢٠ و ٢١ اردیبهشت اظهارکرد: پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) تداوم فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات البرز و به تدریج با شدت بیشتر در شمال شرق کشور و جمعه (۲۱ اردیبهشت) بارش‌های پراکنده در ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات البرز و ارتفاعات شمال شرق پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی پنجشنبه در ارتفاعات شمال شرق کشور به سبب بارش‌های سیل آسا همراه با رعد و برق و تگرگ و وزش باد شدید همچنین بارش برف در قله‌های مرتفع، فعالیت‌های مرتبط با کوهستان مخاطره آمیز است.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی توصیه می‌کند: با توجه به بارش‌های روز‌های اخیر، از تردد در مسیر‌های سست و مستعد ریزش اجتناب و در مناطق شامل پوشش مناسب برف از تردد در مسیر‌های وقوع بهمن بهاره جلوگیری شود.

وی در ادامه گفت: در سایر مناطق کوهستانی کشور وزش باد گاهی شدید به‌ویژه در ساعات بعدازظهر، وقوع پدیده مه، کاهش دید افقی و عمودی در اوایل صبح مهم‌ترین پدیده جوی است.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی ارتفاعات شمال تهران طی روز‌های پایانی هفته اظهارکرد: پنجشنبه آسمان این مناطق نیمه ابری تا ابری، وزش باد شدید، رگبار و رعدوبرق و قله‌های مرتفع بارش برف و به‌تدریج کاهش ابر و آفتابی و جمعه نیمه ابری، وزش باد گاهی شدید و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی