تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
امیر خلبان نصیرزاده مطرح کرد:

برقراری پل هوایی تهران- کنارک برای امداد رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی هوایی ارتش از برقراری یک پل هوایی میان تهران و پایگاه دهم شکاری کنارک جهت انتقال مایحتاج مورد نیاز سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

کد خبر: ۴۹۱۰۶
۱۵:۵۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۸

برقراری پل هوایی تهران- کنارک برای امداد رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

دیدارنیوز ـ امیرخلبان عزیز نصیرزاده با اشاره به اقدامات انجام شده توسط نیروی هوایی ارتش در زمینه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد، مسیر ترابری به مراکز استان‌های دیگر طولانی و امکان تردد زمینی کمی فراهم است؛ در همین راستا از ابتدای وقوع سیل در این استان یک پل هوایی میان تهران و پایگاه دهم شکاری نیروی هوایی در کنارک برقرار کردیم.
 
وی با اشاره به برقراری پرواز ترابری میان تهران و پایگاه هوایی شهید دل حامد گفت: تاکنون دو سورتی پرواز ۷۴۷ از تهران به کنارک انجام و بالغ بر ۹۰ تن مایحتاج اولیه مور نیاز مناطق سیل زده به این استان منتقل شده است.
 
فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطر نشان کرد: همچنین قرار است طی امروز و فردا دو سورتی پرواز هواپیمای ترابری فوق سنگین به مقصد پایگاه هوایی کنارک انجام و مجددا ۹۰ تن مایحتاج مورد نیاز مناطق سیل زده به استان سیستان و بلوچستان منتقل شود.
 
امیر خلبان نصیرزاده گفت: پایگاه هوایی کنارک تمام امکانات موجود خود را اعم از تجهیزات مهندسی و پخت غذای گرم و همچنین امکانات بهداشتی و درمانی به کار گرفته و این امکانات را با هماهنگی مسئولان استانی به سمت مناطق سیل زده گسیل کرده است.
 
وی همچنین درباره‌ی از بین رفتن دسترسی تعدادی از روستا‌های سیل زده در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: هوانیروز ارتش تعدادی بالگرد در پایگاه هوایی شهید دل حامد مستقر کرده و این بالگرد‌ها و بالگرد‌های نیروی دریایی مستقر در پایگاه کنارک به طور مرتب در حال انجام پرواز به مناطقی هستند که امکان دسترسی زمینی به آن‌ها وجود ندارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی