تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

۵۳ داوطلب انتخابات مجلس در چهارمحال و بختیاری تایید صلاحیت شدند

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: با اشاره به ثبت‌نام ۲۲۹ داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، اظهار کرد: از این تعداد ۴۱ نفر انصراف دادند و از میان ۱۸۸ داوطلب، صلاحیت ۵۳ نفر تایید، ۷۴ نفر رد صلاحیت و صلاحیت ۶۱ نفر احراز نشد.

کد خبر: ۴۸۶۷۸
۰۹:۵۴ - ۲۳ دی ۱۳۹۸

۵۳ داوطلب انتخابات مجلس در چهارمحال و بختیاری تایید صلاحیت شدند

دیدارنیوز ـ سعید صالحی با اشاره به اینکه هیات‌های نظارت استانی ۲۱ دی ماه نظرات خود را درخصوص صلاحیت نامزد‌های انتخابات به فرمانداری‌ها اعلام کردند، اظهار کرد: آن دسته از داوطلبانی که نتیجه بررسی صلاحیت آن‌ها براساس نظر هیات نظارت استان و هیات مرکزی نظارت بر انتخابات رد صلاحیت یا عدم احراز شده می‌توانند از، ۲۲ دی ماه تا ۲۶ دی ماه به مدت پنج روز از ساعت ۸ الی ۱۶ به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان و یا هیات مربوطه در تهران مراجعه و مراتب اعتراض خود را ارائه کنند.
 
وی با اشاره به ثبت‌نام ۲۲۹ داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، اظهار کرد: از این تعداد ۴۱ نفر انصراف دادند و از میان ۱۸۸ داوطلب، صلاحیت ۵۳ نفر تایید، ۷۴ نفر رد صلاحیت و صلاحیت ۶۱ نفر احراز نشد.
 
صالحی ادامه داد: از مجموع داوطلبان ثبت‌نام شده در استان برای انتخابات مجلس یازدهم، صلاحیت ۲۸.۲ درصد داوطلبان تایید، ۳۹.۴ درصد داوطلبان ردصلاحیت و صلاحیت ۳۲.۴ درصد داوطلبان احراز نشد.
 
دبیر ستاد انتخابات با اشاره به تایید صلاحیت ۵۳ داوطلب در ۴ حوزه انتخابیه استان، گفت: در حوزه‌های انتخابیه شهرکرد، بن و سامان از ۷۷ داوطلب ثبت‌نامی، صلاحیت ۱۵ داوطلب تایید، ۲۲ نفر ردصلاحیت، ۲۰ نفر انصراف و صلاحیت ۲۰ نفر احزار نشد، همچنین در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ از ۵۲ داوطلب ثبت‌نامی، صلاحیت ۱۰ نفر تایید، ۱۷ نفر ردصلاحیت، ۷ نفر انصراف و صلاحیت ۱۸ نفر احراز نشد.
 
وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه لردگان و خانمیرزا از ۵۳ داوطلب ثبت‌نامی، صلاحیت ۱۵ نفر تایید، ۱۸ نفر ردصلاحیت، ۹ داوطلب انصرافی و صلاحیت ۱۱ نفر احزار نشد.
 
صالحی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه بروجن از مجموع ۴۷ داوطلب ثبت‌نام شده، صلاحیت ۱۳ نفر تایید، ۱۷ نفر رد صلاحیت، ۵ نفر انصراف و صلاحیت ۱۲ نفر نیز احراز نشد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی