تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مسئولان در سقوط هواپیما استعفا دهند یا عزل شوند

رئیس کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برخورد قانونی با خاطیان، استعفا و عزل مسئولین مربوطه، کمترین خواسته‌ای است که می‌تواند موجب تسکین آلام و عواطف جریحه دار شده خانواده‌های عزاداران در سقوط هواپیمای اوکراینی شود.

کد خبر: ۴۸۴۵۴
۱۵:۳۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - هومان پارسا ضمن تسلیت حادثه سقوط هواپیمایی اوکراینی که بسیاری از خانواده‌های ایرانی و اتباع تعدادی از کشورهای خارجی را داغدار کرد، گفت: بهتر بود به شعور و اعتماد عمومی مردم احترام گذاشته می‌شد و همان روز علت بروز این سانحه دلخراش، با صداقت و صراحت به همگان اعلام می‌شد.

رئیس کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه و بویر احمد ادامه داد: نوع عملکرد و سیاست عدم پذیرش حقیقت باعث می‌شود گاهی مواضع اتخاذی درست، دقیق و معقول نباشد که ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی گویای این مدعاست.

پارسا خاطرنشان کرد: به ناچار و تحت فشارهای بین‌المللی حقیقت ماجرای این سقوط با مردم در میان گذاشته شد و این نوع برخورد باعث شد  که علاوه بر بی اعتمادی مردم به مسئولین اعتماد جهانیان به فرهنگ ایران و ایرانی خدشه دار شود و مردم احساس حقارت کنند. نقش رسانه ملی نیز در اطلاع رسانی‌های نادرست تاسف بار بود و در این حادثه ضربه‌ای که از ایجاد بی اعتمادی و عدم صداقت به احساسات و عواطف مردم زده شده، کمتر از عوارض مستقیم این حادثه دلخراش نیست.

رئیس کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: پس از اعلام نظر اصلی ماجرای سقوط هواپیما از سوی کارشناسان، دولت باید همه خسارات مادی و معنوی حاصل از این حادثه را جبران کند، هرچند که جان باختن تعدادی از هموطنان و اتباع دیگر کشورها که در پی سهل انگاری‌ها حادث شد، قابل جبران نیست.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی