تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
همه‌جا حرف از بزرگی توست حاج قاسم؛

در سوگ سردار کجا برویم؟

در پی شهادت سردار قلب‌ها سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، مراسم و برنامه‌های بزرگداشت در استان قزوین برگزار می‌شود که در این گزارش به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌شود.

کد خبر: ۴۷۵۸۱
۱۵:۵۶ - ۱۵ دی ۱۳۹۸

در سوگ سردار کجا برویم؟

دیدارنیوز ـ به دنبال اعلام خبر شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس نائب رئیس حشدالشعبی عراق و تعدادی از پاسداران و اعضای حشدالشعبی در حمله پهپادی ارتش تروریستی آمریکا در بامداد جمعه، حال و هوایی شهر و دیار قزوین به‌مانند جای‌جای کشورمان بارانی شده و همه‌جا و در همه محافل و مجالس سخن از این بزرگ‌مرد است.
 
پوستر‌های بزرگ و کوچک سردار سلیمانی، زینت‌بخش خیابان‌ها و میدان‌ها شده و پارچه نوشته‌هایی در رثای آن عزیز ازدست‌رفته به چشم می‌خورد. مساجد، تکایا، حسینیه‌ها، نهاد‌های دولتی، بازار و خیابان‌ها سیاه‌پوش شده و حتی بسیاری از خودرو‌های سطح شهر هم عکس‌های حاج قاسم را زینت‌بخش خودرو خود کرده‌اند.
 
در پی شهادت سردار قلب‌ها مراسم‌ها و برنامه‌های بزرگداشت در استان قزوین برگزار می‌شود که در ذیل به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌شود.
 
امشب یکشنبه ۱۵ دی ماه: امامزاده اسماعیل
مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و یارانشان از سوی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین امشب یکشنبه (۱۵ دی‌ماه) ساعت ۱۸:۳۰ در حسینیه امامزاده اسماعیل (ع) قزوین، با سخنرانی حجت‌الاسلام خضری و مداحی حاج محمد نبوی برگزار می‌شود.
 
سه‌شنبه ۱۷ دی ماه: مسجد امام خمینی (ره)
طبق آنچه در ستاد برگزاری مراسم یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، مراسم یادبود شهادت سردار سلیمانی از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه ۱۷ دی‌ماه در مسجد امام خمینی (ره) شهر قزوین واقع در بلوار آزادگان برگزار می‌شود.
 
سه‌شنبه ۱۷ دی ماه: حسینیه معراج شهدای قزوین
برگزاری مراسم بزرگداشت و عزاداری شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی با عنوان «راه سردار سلیمانی متوقف نخواهد شد»، روز سه‌شنبه ۱۷ دی‌ماه هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء با سخنرانی سردار اهوازیان و مداحی حاج عبدالله باقری به همت هیئت بسیج دانشجویی استان در معراج شهدای قزوین واقع در خیابان عبید زاکانی برگزار می‌شود.
 
سه‌شنبه ۱۷ دی ماه: مسجد جامع شهر محمدیه
مراسم یادبود سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی با سخنرانی «سردار عروج» از هم‌سنگران و همرزمان شهید سلیمانی، سه‌شنبه ۱۷ دی‌ماه همراه با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر محمدیه برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی