تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

شهادت قاسم سلیمانی تیر خلاص ترامپ به حضور نظامی آمریکا در عراق است

حزب مجمع ایثارگران در پیامی به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد که شهادت سردار سلیمانی تیر خلاصی است که ترامپ به حضور نظامی این کشور در عراق زده است.

کد خبر: ۴۷۲۳۰
۱۶:۴۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز  - متن این بیانیه به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

سردار پرتلاش و کارآزموده و میهن‌دوست و مجاهد فی سبیلالله، حاج قاسم سلیمانی، پس از سال‌ها مجاهدت و مبارزه برای حفظ انقلاب و تمامیت ارضی کشور به آرزوی دیرین خود رسید و به همرزمان شهیدش پیوست.

سلیمانی چهره نام‌آشنای دفاع مقدس بود و «ایثارگران» به یاد دارند که آن شهید در بیرون راندن دشمن بعثی از خاک ایران همچون همت‌ها و باکری‌ها و خرازی‌ها و کاظمی‌ها از هیچ کوششی دریغ نکرد و پس از آن هم به نماد مقاومت در منطقه تبدیل شد و خواب راحت را از دشمنان اسلام و ایران گرفت.

سردار شهید سلیمانی، سالیان متمادی در قامت فرمانده نیروی قدس سپاه در جبهه‌های برون‌مرزی به مقابله با طرحهای سلطه جویانه آمریکا و اسرائیل در منطقه و حمایت از محرومان و حراست از مرزهای ایران اشتغال داشت و کوشش‌های متأخر وی در مبارزه با تروریسم و «داعش‌زدایی» از خاورمیانه در صفحات تاریخ باقی خواهد ماند. هر چند این تلاش‌ها، سلیمانی را به یکی از اصلی‌ترین سوژه‌های خصم، کارپردازان خشونت و متجاوزان در منطقه بدل کرد و آخرالامر، با زبان موشک پایان‌دهنده «داعش» را پاسخ گفتند و او را به آرزوی دیرینش یعنی شهادت رساندند.

آمریکا در عراق در جستجوی منافعی است که عراقیها با آن میانه ای ندارند و با ظهور نیروهای سیاسی نظامی جدید در این کشور، آینده ای برای آمریکا در این کشور قابل تصور نیست. به نظر میرسد درگیر شدن مستقیم با حشدالشعبی نشانه ناامیدی کامل کاخ سفید از وضعیت امروز عراق است و جنایت آمریکا در به شهادت رساندن شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس تیر خلاصی است که ترامپ به حضور نظامی این کشور در عراق زده است.

طبعا انتظار ما از مسئولان سیاسی و نظامی کشورمان، سنجیدگی و برخورد مدبرانه با این جنایت است و هشیاری نسبت به وضعیتی که در آن قرار داریم. قطعا باید عزت ایران اسلامی را در قبال زیاده خواهی رئیس جمهوری آمریکا حفظ کنیم اما قطعا با رویکردی حکیمانه و مصلحت اندیشانه تا خدای ناکرده به دام اقدامات هیجانی و عکس العملی گرفتار نشویم.

«مجمع ایثارگران» این ضایعه تلخ را به خانواده بزرگوار سردار سلیمانی و یکایک میهن‌دوستان و همرزمان و یاران آن شهید و همه باورمندان به راه و مکتب ایثارگری تسلیت می‌گوید و علو درجات آن عزیز و همرزم دیرین را در جوار قرب الهی آرزو می‌کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی