تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مازیار ناظمی: نقش همسران استراماچونی و ویلموتس در تصمیمات آن‌ها تاثیر گذار بود!

سخنگوی وزارت ورزش تاکید کرد مشکل مالی سرمربی تیم فوتبال استقلال حل شده و او طبق قراردادش باید به ایران برگردد.

کد خبر: ۴۴۵۰۵
۱۱:۲۸ - ۱۹ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش با اعلام این خبر گفت: با تلاش هایی که صورت گرفته است مشکل مالی استراماچونی حل شده و پول ایشان آماده است. ضمن اینکه ایشان خواستار کاهش مدت قراردادش به مدت یک سال شده که این را هم هیات مدیره باشگاه موافقت کرده است.

ناظمی ادامه داد: البته اطمینان داریم که ایشان مشاورانی دارد که اطلاعات سرمربیان دیگر را هم به وی داده اند و شاید به همین خاطر سراغ بحث کاهش مدت قرارداد و مباحث مالی رفت. امیدوارم این دوستان به مربیان اطلاعات درست و دقیق بدهند.

وی ادامه داد: طبق قراردادی که طرفین با هم دارند استراماچونی باید به ایران برگردد. حالا که با درخواست های وی موافقت شده اگر برنگردد بد اخلاقی کرده است و باید به هواداران استقلال پاسخ بدهند.

ناظمی ادامه داد: البته در جدایی ویلموتس و استراماچونی نباید نقش همسران بزرگوار این دو را در نظر نگرفت چرا که آنها از فعالان اجتماعی بودند و روی این دو سرمربی تاثیر گذاشتند.

سخنگوی وزارت ورزش در مورد گزینه های مدیرعاملی باشگاه استقلال نیز گفت: واقعیت این است که تعداد این گزینه ها به سه تا چهار نفر بیشتر نمی رسد و اینها هم مدیران قدیمی هستند که قبلا هم سابقه مدیریت داشته اند و امتحان پس داده  هستند. متاسفانه ما مدیر تربیت نکرده ایم و در این زمینه دست وزارت ورزش هم بسته است.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی