تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...
گفتگوی "دیدارنیوز" با سخنگوی وزارت ورزش؛

مازیار ناظمی: اولین ماموریت خلیل زاده بازگرداندن استراماچونی است

مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با دیدارنیوز گفت: اینطور که پیداست مهم‌ترین دغدغه استراماچونی این است که شرایط قراردادش تغییر کند. او قرارداد یک ساله با دستمزد بیشتر می‌خواهد؛ بنابراین باید قرارداد قبلی فسخ شود و قرارداد تازه‌ای منعقد شود. برای این کار هم لازم است که روبروی هم بنشینیم و درباره شرایط جدید صحبت کنیم و به توافق برسیم. البته باید بررسی کنیم و بببینیم که شرایط جدید چقدر منطقی است، چون به هر حال ما باید از پول مملکت هزینه کنیم و باید در این حوزه کاملا منطقی و درست رفتار کنیم. نباید پول مملکت از بین برود.

کد خبر: ۴۴۵۷۹
۱۷:۲۷ - ۱۹ آذر ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: مهم‌ترین خبر روز فوتبال ایران همچنان مسئله باشگاه استقلال و آندره استراماچونی است. سرمربی ایتالیایی کماکان در میلان است و در تهران نیز در نهایت، فشار بازیکنان، هواداران و رسانه‌ها باعث استعفای امیر حسین فتحی شد. اینکه در روز‌های آینده چه مسیری پیش روی استقلال است سوال مهمی است که باید از مسئولان مرتبط پرسید. در همین ارتباط دیدارنیوز با مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت و گویی اختصاصی داشته که در ادامه می‌خوانید.
 
 
دیدارنیوز: آقای ناظمی آخرین اتفاقات در باشگاه استقلال چه بوده است؟

ناظمی: نخستین حرکتی که باید انجام می‌شد سر و سامان دادن به باشگاه در زمینه مدیریت آن بود و بر همین مبنا امروز آقای خلیل زاده رئیس هیات مدیره استقلال را به عنوان سرپرست باشگاه معرفی کردیم تا امور اجرایی باشگاه روی زمین نماند.

دیدارنیوز: ماموریت اصلی آقای خلیل زاده چیست؟

ناظمی: نخستین ماموریت ایشان بازگرداندن آقای استراماچونی به ایران  و حل و فصل مسائل موجود است. به هر حال خواسته هواداران و بازیکنان و پیش کسوتان باشگاه این بوده که استراماچونی به خاطر موفقیتی که به دست آورده برگردد.

دیدارنیوز: بالاخره مشخص شد که خواسته اصلی او چیست؟

ناظمی: این طور که پیداست مهم‌ترین دغدغه ایشان این است که شرایط قراردادش تغییر کند. او قرارداد یک ساله با دستمزد بیشتر می‌خواهد؛ بنابراین باید قرارداد قبلی فسخ شود و قرارداد تازه‌ای منعقد شود. برای این کار هم لازم است که روبروی هم بنشینیم و درباره شرایط جدید صحبت کنیم و به توافق برسیم.
 
 
ناظمی: اولین ماموریت خلیل زاده بازگرداندن استراماچونی است


دیدارنیوز: به نظر شما رفتار استراماچونی مبنی بر ترک ایران درست بود؟

ناظمی: به هر حال این یک رفتار حرفه‌ای بوده و شاید از نظر اخلاقی نشود آن را قضاوت کرد. مهم این است که ما به هر زحمتی که بوده پول آقای استراماچونی را فراهم کرده ایم تا به او بپردازیم. هدف این است که او به ایران برگردد و با استقلال ادامه بدهد و روند مثبتی را که ایجاد کرده حفظ کند. البته باید بررسی کنیم و بببینیم که شرایط جدید چقدر منطقی است، چون به هر حال ما باید از پول مملکت هزینه کنیم و باید در این حوزه کاملا منطقی و درست رفتار کنیم. نباید پول مملکت از بین برود.
 
دیدارنیوز: همزمان دنبال نفر جدید به عنوان مدیر عامل هم هستید؟

ناظمی: بله، طبیعتا دنبال افراد کارنامه دار و باتدبیر هم هستیم که مدیریت درستی بر باشگاه داشته باشند. به هر حال حدود نیمی از فصل فوتبال هنوز باقی مانده و باید برای ماه‌های باقی مانده هم برنامه ریزی داشته باشیم، چون از طرف دیگر ما داریم روی پروژه واگذاری استقلال و پرسپولیس هم کار می‌کنیم. این کار هم بسیار سنگین و حساس است.
 
 
ناظمی: اولین ماموریت خلیل زاده بازگرداندن استراماچونی است

دیدارنیوز: به نظر می رسد موقعیت سخت و پیچیده‌ای است؟

ناظمی: به شدت. البته در وزارتخانه همیشه سعی بر این بوده که فضا را درک کنیم و تصمیم غیرعاقلانه نگیریم. به هر حال بعضی از افراد از طریق شلوغ بازی و ذله کردن وزیر و مدیریت باشگاه‌ها سعی دارند که اهداف خودشان را دنبال کنند. حضور برخی از هواداران جلوی دفتر باشگاه یا وزارتخانه ممکن است با صحنه گردانی برخی افراد همراه شود که دلشان با استقلال نیست و دنبال اغراض خودشان هستند.

دیدارنیوز: پیدا کردن مدیر خوب برای استقلال هم قطعا از سخت‌ترین کارهاست...

ناظمی: بله متاسفانه ما در تربیت مدیر هم ضعیف عمل کردیم و معمولا افرادی که در راس کار هستند برای بحران‌ها راه حل پیدا نمی‌کنند. تربیت مدیر یک کار پر حوصله و زمانبر است.   

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی