تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

استراماچونی پدرخوانده استقلال می‌شود؟

استراماچونی با وجود همه توانایی‌های فنی و مدیریتی که از خود نشان داده، اما با قهر و ترک تهران و به کرسی نشاندن خواسته هایش حالا در هیات متفاوتی به استقلال بازمی گردد. گرچه هنوز خبر قطعی ادامه کار استقلال و استراماچونی منتشر نشده، اما به نظر نمی‌آید مدیران باشگاه، مقاومتی در برابر خواسته‌های بعضا نامعقول استراماچونی داشته باشند و سینیور آندره با قدرتی بیشتر به باشگاه آبی‌ها باز خواهد گشت.

کد خبر: ۴۴۷۲۱
۱۷:۱۴ - ۲۰ آذر ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: ماجرای سرمربی ایتالیایی باشگاه استقلال دارد شبیه قصه شاه پریان می‌شود. اینطور که پیداست تنها ماموریت سرپرست باشگاه و وزارت ورزش، بازگرداندن آندره استراماچونی به باشگاه استقلال است. خب البته باید به مدیران باشگاه و همچنین وزیر محترم ورزش و جوانان به خاطر چنین تلاش پردامنه‌ای خدا قوت گفت. به هر حال آن‌ها به فکر هواداران عصبانی استقلال هم هستند که بعد از خروج استراماچونی از ایران، جوش و خروش بسیاری از خود نشان دادند و ناراحتی شان را از این اتفاق به شکل وسیعی نشان دادند.
 
 
استراماچونی پدرخوانده استقلال می‌شود؟

به هر حال استراماچونی این روز‌ها در ذهن هواداران باشگاه به مثابه یک منجی ظاهر شده و تیم را پس از سال‌ها به صدر جدول رسانده و امید بسیاری را در دل طرفداران استقلال و حتی دیگر هواداران زنده کرده است. بازی چشم نواز استقلال همراه با نتیجه گیری عالی در آبان و آذر ماه، از مربی ایتالیایی یک اسطوره در ذهن علاقمندان به فوتبال ساخته است. شاید خوشحال کننده‌ترین خبر برای هواداران استقلال این باشد که مسائل فی مابین باشگاه با استراماچونی حل شده و او به زودی به تهران باز می‌گردد. اینگونه همه راضی خواهند بود.

اما درون فعل و انفعالات این چند روز، نکته‌های مهمی هم نهفته است که نمی‌شود به سادگی و با بی خیالی از کنار آن‌ها گذشت. استراماچونی با وجود همه توانایی‌های فنی و مدیریتی که از خود نشان داده، اما با قهر و ترک تهران و به کرسی نشاندن خواسته هایش حالا در هیات متفاوتی به استقلال بازمی گردد. گرچه هنوز خبر قطعی ادامه کار استقلال و استراماچونی منتشر نشده، اما به نظر نمی‌آید مدیران باشگاه، مقاومتی در برابر خواسته‌های بعضا نامعقول استراماچونی داشته باشند و سینیور آندره با قدرتی بیشتر به باشگاه آبی‌ها باز خواهد گشت. استراماچونی مدت قرارداد خود را به یک فصل کاهش خواهد داد و ظاهرا پول خود را هم تمام و کمال خواهد گرفت تا به مدیران باشگاه «بله» بگوید. تحت تاثیر ماجرا‌هایی که او درست کرد مدیر عامل باشگاه مجبور به استعفا شد و به نظر می‌آید تا نفر بعدی به عنوان مدیر عامل مشخص شود، استراماچونی هم میخ خود را در باشگاه محکم‌تر کوبیده باشد و زمام امور را کاملا در دست بگیرد.

شاید بتوان آقای استراماچونی را «پدر خوانده» آینده استقلال دانست حتی اگر چهره نامداری مثل علی فتح الله زاده صندلی مدیر عاملی باشگاه را در اختیار بگیرد. استراماچونی حالا همه پول هایش را جلوتر گرفته و طبیعی است که دیگر با بازیکنان تیم که بیشتر از گذشته اسیر بی پولی باشگاه خواهند شد، همذات پنداری نمی‌کند. نام استراماچونی حالا مثل شمشیر داموکلس بالای سر مدیران باشگاه خواهد بود و احتمالا کسی جرات مخالفت با او را نخواهد داشت. آیا باید منتظر ظهور یک جور دیکتاتوری در استقلال باشیم؟

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
1
بله تیم حکومتی بایدهم چنین باشد پول‌های باد آورده بیت المال را اینچنین خرج باشگاه استقلال می‌کنند از وزیر امور خارجه گرفته تامعاونش برای مربی استقلال بسیج می‌شوند آنوقت حرف ازعدالت می‌زنند آیا وظیفه وزیرامورخارجه رسیدن به معادلات خارجی کشور است یا پیگیری مربی استقلال لطفا به ظریف ومعاونش بگویید وزیر امور استقلال
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
دمت گرم داش علی
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی