تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.

دلیل توقف ساخت پلاسکو

پس از اعلام خبری از سوی شهردار منطقه ۱۲ تهران مبنی بر توقف ساخت ساختمان پلاسکو در پی عدم دریافت پروانه ساخت و ساز، رئیس شورای ساختمان پلاسکو گفت: این اقدام شهرداری هیچ ربطی به مجوز ندارد و آن‌ها به دنبال اخذ عوارضی هستند که براساس مصوبه قانونی نباید دریافت شود.

کد خبر: ۴۳۰۱۲
۰۸:۴۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - علی محمد سعادتی -شهردار منطقه ۱۲- از توقف ساخت ساختمان پلاسکو در پی عدم دریافت پروانه ساخت و ساز خبر داد.

این در حالی است که علیرضا تهرانی -رئیس شورای پلاسکو- در این باره به ایسنا گفت: این تصمیم شهرداری هیچ ربطی به مجوز یا پروانه ساخت و ساز ندارد چرا که براساس مصوبه کمیسیون ماده پنج شهر تهران، توافق‌نامه بنیاد مستضعفان شهرداری تهران و مصوبات و دستور العمل‌های ابلاغ شده از سوی دستگاه‌های متولی دیگر ساخت ساختمان پلاسکو مجوز داشته است.

وی افزود: در شرایطی که کسبه آسیب دیده ساختمان پلاسکو از قوت گرفتن مراحل ساخت و ساز ساختمان پلاسکو امیدوار شده بودند با توقف این پروژه دوباره ناامیدی به زندگی آن ها برگشت و اساسا  این که شهرداری شبانه جلوی ساخت پلاسکو را بگیرد، درست نیست.

رئیس شورای پلاسکو ادامه داد: در شرایطی شهرداری منطقه ۱۲ تهران مدعی دریافت عوارض از پلاسکو است که براساس مصوبه کمیسیون ماده پنج شهر تهران مورخ ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۷ ساخت و ساز قسمت تخریب شده پلاسکو به صورت رایگان تصویب شده است و چنین اقداماتی از سوی شهرداری تهران دارای پیامدها و عواقبی است که مسئولیت آن بر عهده مسوولان شهری است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی