تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مدیرکل ارشاد البرز:

منتظر جذب اعتبار برای تکمیل پردیس تئاتر البرز هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: بدون شک ناآرامی‌های اخیر در فرایند برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری استان تاثیرگذار بوده است، ولی به دنبال پررنگ کردن این تاثیر نیستیم، چون مردم در شرایط فعلی به امید نیاز دارند.

کد خبر: ۴۲۸۰۴
۱۱:۱۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸

منتظر جذب اعتبار برای تکمیل پردیس تئاتر البرز هستیم

دیدارنیوز ـ ناصر مقدم اظهار کرد: پردیس تئاتر البرز که شامل سه سالن مجهز و به روز است تا کنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
وی ادامه داد: امسال بیش از سه میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اعتبار تخصیص یافته، ولی تا کنون موفق به جذب آن نشده ایم.
 
وی توضیح داد: به محض جذب این اعتبار، ادامه عملیات ساخت تئاتر پردیس البرز از سر گرفته می‌شود.
 
مقدم با اشاره به آخرین وضعیت پروژه خانه مطبوعات استان هم گفت: تکمیل این پروژه به دلیل عدم جذب اعتبار در سال جاری متوقف شده، ولی به محض جذب اعتبار مشخص شده، روند تکمیل آن از سر گرفته می‌شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در ادامه با اشاره به تاثیر حوادث اخیر بر فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی استان افزود: بدون شک ناآرامی‌های اخیر در فرایند برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری استان تاثیرگذار بوده است، ولی به دنبال پررنگ کردن این تاثیر نیستیم، چون مردم در شرایط فعلی به امید نیاز دارند.
 
وی در پاسخ به این سوال که این ناآرامی‌ها تا چد حد در ریزش مخاطبان سینما و تئاتر استان تاثیرگذار بوده، گفت: آماری در این خصوص ارائه نشده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی