تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
پرونده ویژه " کتاب‌آباد" / بخش یازدهم

گزارش تصویری: کتابخانه دانشگاه سوربن

کتابخانه سنتو ژنویو (Bibliotheque Sainte-Genevieve) یکی از قدیمی‎ترین کتابخانه‎های شهر پاریس است که محل بازدید گردشگران است، اما هنوز یکی از مهمترین مکان‎های مطالعه دانشجویان دانشگاه سوربن به حساب می‎آید. شما می‌توانید تصاویر اختصاصی دیدارنیوز را از این مکان فرهنگی در این گزارش تصویری مشاهده کنید.

کد خبر: ۴۲۳۹۲
۱۲:۳۶ - ۳۰ آبان ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ  کتابخانه سنتو ژنویو (Bibliotheque Sainte-Genevieve) یکی از قدیمی‎ترین کتابخانه‎های شهر پاریس است که محل بازدید گردشگران است، اما هنوز یکی از مهمترین مکان‎های مطالعه دانشجویان دانشگاه سوربن به حساب می‎آید.در کنار این کتابخانه قدیمی، کتابخانه مدرنی نیز در دل ساختمان قدیمی ساخته شده است که امکانات به روزتری نیز دارد. کتابخانه در دانشگاه‌ها مهمترین قسمت است، اما جزء دانشگاه‎های معدودی در کشور ما دارای چنین کتابخانه‌هایی نیست که ۲۴ ساعته نیز کار کند. یکی از مشکلات بزرگ دانشجویان ارشد و دکتری در کشور ما همین نبود کتابخانه مجهز در دانشگاه است و به همین دلیل شاهد هجوم دانشجویان به کتابخانه ملی هستیم.
 

عکس: مارال بهرامی‌راد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی