تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
علی لطیفی در گفتگو با "دیدارنیوز" مطرح کرد؛

روز‌های خوبی در انتظار استقلالِ استراماچونی است

باید بگویم که به آینده کاری استراماچونی خوشبین بودم و این خوشبینی من زمانی مطرح شد که تیم توان پیروزی در برابر رقبا را نداشت. همین نظر را در زمانی که برانکو تازه به پرسپولیس آمده بود و شرایط خوبی را سپری نمی‌کرد داشتم و دیدید که چطور پرسپولیس با زمان دادن به برانکو موفق به گرفتن چند جام شد. من از نوع مدیریت استراماچونی و نحوه بازی استقلال حس می‌کنم که او به لحاظ تفکر و دانش فنی می‌تواند بهتر از برانکو عمل کند و ان‌شاالله روز‌های خوبی در انتظار استقلال خواهد بود.

کد خبر: ۴۱۲۴۸
۱۶:۲۱ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ محمد آیتی: با گذشت ۱۰ هفته از لیگ برتر، سپاهان با امیر قلعه‌نویی و با یک بازی بیشتر نسبت به شهر خودرو در صدر جدول قرار گرفته و پرسپولیس، قهرمان سه دوره گذشته لیگ و استقلال در رده‌های سوم و چهارم، تعقیب‌کننده‌های جدی زردپوشان اصفهانی هستند.

موضوع حائز اهمیت در هفته‌های اخیر، کسب امتیاز کامل استقلال در پنج بازی آخر بوده است و حال تیمی که تا هفته ششم رنگ برد را ندیده بود با پنج پیروزی متوالی و با ۲۱ گل زده خود را در بین مدعیان قهرمانی می‌بیند.

اکنون اخبار خوبی از وضعیت مالی استقلال به گوش نمی‌رسد و در همین راستا و پس از پیروزی پرگل آبی‌پوشان تهرانی برابر صنعت نفت آبادان، استراماچونی ضرب‌الاجل دوهفته‌ای را به مدیران باشگاه برای ادامه همکاری داده است و باید دید آیا مدیرعامل تیم می‌تواند این مشکل را حل کند یا باز هم و به مانند فصل‌های گذشته، حاشیه گریبان این تیم پرطرفدار را خواهد گرفت.

از این‌رو دیدارنیوز به سراغ علی لطیفی بازیکن سابق تیم ملی و پیشکسوت باشگاه استقلال رفته است تا نظرات او را جویا شود. در ادامه، می توانید متن گفتگو با علی لطیفی را بخوانید.

دیدارنیوز: در هفته‌های گذشته بار‌ها و بار‌ها شاهد انتقادات برخی پیشکسوتان استقلال به عملکرد تیم بودیم، ارزیابی شما از این موضوع چیست؟

لطیفی: به‌هرحال پیشکسوتان هر تیم، سرمایه‌های آن باشگاه هستند و باید به نظرات آن‌ها احترام گذاشت حتی اگر مخالف نظر اکثریت باشند. اما بنده به‌عنوان یکی از افرادی که با افتخار سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را داشتم باید بگویم که به آینده کاری استراماچونی خوشبین بودم و این خوشبینی من زمانی مطرح شد که تیم توان پیروزی در برابر رقبا را نداشت. همین نظر را در زمانی که برانکو تازه به پرسپولیس آمده بود و شرایط خوبی را سپری نمی‌کرد داشتم و دیدید که چطور پرسپولیس با زمان دادن به برانکو موفق به گرفتن چند جام شد. من از نوع مدیریت استراماچونی و نحوه بازی استقلال حس می‌کنم که او به لحاظ تفکر و دانش فنی می‌تواند بهتر از برانکو عمل کند و ان‌شاالله روز‌های خوبی در انتظار استقلال خواهد بود.
 
روز‌های خوبی در انتظار استقلالِ استراماچونی است
 

دیدارنیوز: استراماچونی پس از پیروزی در برابر صنعت نفت آبادان و در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که باشگاه پول ندارد و با این وضعیت نمی‌توان ادامه داد، از این‌رو ادامه کار خود را منوط به تامین مالی؛ آن هم تا دو هفته آینده کرد. نظر شما در خصوص این ضرب‌الاجل چیست؟

لطیفی: مربی‌های خارجی که به ایران می‌آیند نیاز به زمان دارند و این زمان فقط معطوف به نتیجه گرفتن نیست، بلکه به عادت کردن به فوتبال و شرایط فوتبالی ما هم ربط پیدا می‌کند. استراماچونی سابقه مربیگری در سطح بالای فوتبال دنیا را داشته و حق دارد از شرایط موجود گله کند، ولی تصور من بر این است که او تا آخر فصل سرمربی استقلال خواهد ماند و اگر مشکلات مالی مرتفع شود حتی می‌توان روی ماندن او در سال‌های بعد هم حساب کرد.

دیدارنیوز: چند هفته‌ای است که استقلال، هم در جام حذفی و هم در لیگ نتایج خوبی را کسب کرده است، آینده تیم را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

لطیفی: روند استقلال رو به پیشرفت است. اگر حمایت‌های لازم از استراماچونی و دستیارانش صورت بگیرد، استقلال ظرفیت مدعی شدن؛ نه فقط در ایران که حتی آسیا را هم دارد.

دیدارنیوز: نظرتان در خصوص عدم‌دعوت سیدحسین حسینی به تیم ملی چیست؟

لطیفی: حسینی یک دروازه‌بان توانمند و آینده‌دار است، اما اگر من هم سرمربی تیم ملی بودم در شرایط فعلی او را به تیم ملی دعوت نمی‌کردم، چون سه دروازه‌بانی که به اردوی تیم ملی دعوت شدند عملکرد بهتری را نسبت به حسینی و دیگر دروازه‌بان‌های لیگ از خود به‌جای گذاشتند. حسینی در چند بازی اخیر استقلال خوب عمل کرده، ولی باید توجه داشت که حضور در تیم ملی تنها به چند بازی مربوط نمی‌شود، بلکه این روند باید به‌طور پیاپی ادامه پیدا کند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
فقط استقلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
0
به امید قهرمانی اس اس
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی