تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
"دیدارنیوز" آشفتگی باشگاه استقلال و وضعیت قرارداد استراماچونی را بررسی می‌کند؛

آیا اتحاد «اس ـ اس» کامل می‌شود؟

در روز‌هایی که پرسپولیس نیز هنوز نمی‌داند آیا برانکو را برای فصل بعد در اختیار دارد یا نه، در استقلال مدیر عامل این باشگاه به شدت در تلاش است که استراماچونی را برای مذاکره نهایی و امضای قرارداد به تهران بکشاند. به هر حال موضوع مربی در دو باشگاه پرطرفدار پایتخت به شدت اهمیت پیدا کرده و خرید بازیکن در اولویت بعدی قرار گرفته است. آیا استقلال و استراماچونی یک «اس-اس» واقعی را خواهند ساخت و برانکو هم با ادامه حضور در پرسپولیس، دوئل فصل بعد را بین دو مربی خارجی برقرار خواهد کرد؟

کد خبر: ۲۷۰۶۹
۱۲:۳۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
دیدارنیوزـ آرش راهبر: با پایان گرفتن مسابقات جام حذفی فوتبال ایران، پرونده فصل ۹۸ـ۱۳۹۷ بسته شد و حالا باید به فصل آتی مسابقات فکر کرد. با اینکه افتخارات فصل گذشته، تمام و کمال به پرسپولیس رسید و طبیعتا باید کمترین دغدغه در ذهن مدیران این باشگاه باشد، اما حتی قهرمان دوگانه فوتبال ایران نیز این روز‌ها نگران فصل آینده است؛ چه برسد به استقلال که در نهایت، دست خالی از همه میدان‌های مربوط به فصل قبل بیرون آمد.

باشگاه آبی‌ها کمی بعد از پایان فصل، وارد بحران‌های تازه‌ای شده که عموما در مورد انتخاب سرمربی برای فصل بعد است و همچنین در مورد لیست بازیکنانی که می‌مانند و باید اضافه شوند. در بحبوحه این ماجرا‌ها البته درگیری لفظی چند بازیکن نامدار و قدیمی استقلال هم اوضاع را پیچیده‌تر کرده است، اما غیر از این مسائل، ظاهرا ماجرا‌های دیگری هم در گروه مدیران استقلال هست.
 
 
اتحاد اس- اس کامل می‌شود؟
 

واقعیت این است که استقلال بعد از ناکامی در فصل گذشته به شدت در تکاپوی جبران مافات برآمد و بیش از همه، مدیریت باشگاه در تلاش بود تا یک مربی خوب و مناسب برای فصل آینده دست و پا کند، الگویی که دست کم در اردوی رقیب یعنی پرسپولیس جواب داد و سه سال قهرمانی را برای آن‌ها به همراه آورد. در این شرایط بود که ناگهان صحبت از حضور استراماچونی سرمربی سابق اینتر مطرح شد، در حالی که بسیاری تصور می‌کردند مربی فصل بعد آبی‌ها فرهاد مجیدی خواهد بود.

وقتی صحبت از مذاکره با استراماچونی به میان آمد ناگهان امواج منفی و بازدارنده‌ای به سوی استقلال روانه شد و حتی کار به جایی رسید که برخی گفتند مربی جوان ایتالیایی به ایران نخواهد آمد. در همین گیر و دار، اخبار اختلافاتی میان سه بازیکن قدیمی استقلال یعنی پژمان منتظری، خسرو حیدری و سید مهدی رحمتی در رسانه‌ها انتشار یافت که نشان داد کنترل اوضاع تا حدی از دست مدیران باشگاه خارج شده است.

اینطور که پیداست به موازات این مجادلات کلامی در میان بازیکنان، در هیات مدیره استقلال نیز دودستگی و اختلاف بالا گرفته و این اتفاق، اوضاع را بغرنج‌تر کرد. از دیوار‌های باشگاه استقلال خبر رسید که برای استخدام استراماچونی، دو جبهه در هیات مدیره و دیگر عناصر اصلی باشگاه تشکیل شده است. گروهی موافق حضور استراماچونی و گروهی دیگر به طور کلی مخالف مربی خارجی بودند و این اختلاف‌ها در گفت و گوی رسانه‌ای میرشاد ماجدی، درست قبل از سفر نماینده استقلال به ترکیه، صورت علنی به خود گرفت. به نظر می‌آید علت مخالفت ماجدی با مربی خارجی، حضور برادرش در کادر فنی فرهاد مجیدی بود.

در روز‌هایی که پرسپولیس نیز هنوز نمی‌داند آیا برانکو را برای فصل بعد در اختیار دارد یا نه، در استقلال مدیر عامل این باشگاه به شدت در تلاش است که استراماچونی را برای مذاکره نهایی و امضای قرارداد به تهران بکشاند. به هر حال موضوع مربی در دو باشگاه پرطرفدار پایتخت به شدت اهمیت پیدا کرده و خرید بازیکن در اولویت بعدی قرار گرفته است. به نظر می‌آید پس از تعطیلات عید فطر، چهره دقیق تری از استقلال و پرسپولیس برای فصل بعد آشکار خواهد شد. آیا استقلال و استراماچونی یک «اس-اس» واقعی را خواهند ساخت و برانکو هم با ادامه حضور در پرسپولیس، دوئل فصل بعد را بین دو مربی خارجی برقرار خواهد کرد؟ برای رسیدن به یک پاسخ جذاب باید چند روز صبر کرد...
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی