تیتر امروز

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

سعیدی: قبح‌زدایی از چندهمسری مشکوک است

یک عضو فراکسیون زنان مجلس با تاکید بر اینکه «قبح زدایی و ترویج چندهمسری کاری مشکوک است» گفت ترویج چند همسری مستقیما کانون خانواده را نشانه گرفته است.

کد خبر: ۴۰۵۴۱
۰۹:۰۶ - ۱۴ آبان ۱۳۹۸

دیدارنیوز - فاطمه سعیدی در واکنش به ترویج چند همسری در برنامه‌ای در صدا و سیما و همچنین برگزاری کارگاه آموزشی با همین موضوع گفت: در روزهای گذشته یک جریان خاص که معلوم نیست سرچشمه‌اش کجاست و چه نیتی دارد، مشغول قبح‌زدایی از پدیده چند همسری است. باید لایه‌های زیرین این جریان سازی خطرناک را کشف و مورد بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: آقایانی که از دین خدا مایه می‌گذارند آیا تمام دستورات دین را انجام داده‌اند و تنها برای این یک مورد احساس وظیفه کرده‌اند؟ آیا آن ها حاضرند از خانواده خود شروع کنند؟ آیا این نسخه را برای خودشان می‌پسندند یا اینکه تنها برای مردم تجویز می‌کنند؟ ترویج کنندگان چند همسری و برگزارکنندگان کارگاه های آموزشی در این موضوع بدانند قاطبه مراجع و رهبری شفاف و قاطع در این خصوص موضع‌گیری کرده‌اند و کار آن ها در ترویج این پدیده مستقیما کانون خانواده را نشانه گرفته است.

نماینده تهران در پایان خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشور درگیر مشکلات بسیار بزرگ و چالش‌های سخت داخلی و خارجی است عده‌ای با کمک فضای مجازی و البته دوپینگ مشکوک رسانه ملی سراغ ترویج چند همسری می‌روند. امیدوارم این کارها با غفلت و نادانی انجام شود که در غیر این صورت باید انگیزه‌های پنهان آن را رصد کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی